Hrana koja će ublažiti menstrualnu bol

Neke namirnice mogu olakšati menstrualnu bol, a dijetetičar Ethel Lim, otkriva o kojim je namirnicama riječ.

Normalni menstrualni ciklus traje između 21-35 dana, a prosjek je 28. Krvarenje ne bi trebalo trajati duže od sedam dana.

Simptomi koji se javljaju za vrijeme menstruacije uključuju: nadutost, zadržavanje tekućine, lošu koncentraciju, loše raspoloženje.

“Dok će tablete biti dobre kod eliminacije boli, ovih pet namirnica su isto dobar način za olakšavanje boli, iako je potrebno provesti još istraživanja na tu temu”, pojašnjava Lim.

Hrana koja sadrži kalcijum

Za njega se smatra da će smanjiti pojavu grčeva, spriječiti nadutost i zadržavanje tekućine, a nalazi se u namirnicama poput mlijeka, jogurta i sira. Potražiti ga možete i u ribama i sojinom mlijeku obogaćenom kalcijumom.

Vlakna

Vlakna će poboljšati pokretljivost crijeva i tako se može izbjeći nadutost. Cilj je u svaki obrok uključiti voće i povrće te integralne žitarice, a ne smijete zaboraviti niti na unos tekućine.

Magnezijum

Za magnezijum se smatra da će smanjiti simptome poput glavobolje i grčenja u mišićima, a možete ga pronaći u namirnicama poput tamne čokolade, avokada, zelenog lisnatog povrća, badema.

Omega-3 masne kiseline i Vitamin B12

Ako se koriste u kombinaciji, nude i bolje rezultate. Dobro je razmisliti da u ishranu uključite morske plodove, jaja, orahe, chia sjemenke.

Vitamin E

Za ublažavanje simptoma menstruacije, studije su pokazale da je dobro uključiti  500 IU vitamina E, a možete ga pronaći u namirnicama poput sušenih koštica suncokreta, badema i maslacu od kikirikija.

 

Žene.ba