Blistava koža u nekoliko koraka

Korekcija ishrane i čišćenje organizma snažno djeluju na poboljšanje stanja kože. Naročito je važno čišćenje crijeva i jetre. Godinama stručnjaci proučavaju benefite probiotika, ali osim što ove dobre bakterije doprinose jačanju našeg imuniteta pomažu u preživljavanju terapije s antibioticima. Otkriveno je da probiotici mogu imati i veliku ulogu u ljepoti i zdravlju naše kože. Bez obzira na to da li ćemo probiotike koristiti oralno ili tako što ćemo ih nanositi direktno na kožu, oni nam mogu pomoći da naša koža napokon uspostavi neophodni balans, a sve u cilju regeneracije i zdravog, njegovanog izgleda. Nije važno da li želite dodatni sjaj ili imate problema s kožom (bubuljice, ekcemi ili preuranjeno starenje), vrlo je vjerovatno da vam baš probiotici mogu pomoći.

BUDI DOBRA PREMA SVOJOJ PROBAVI

Preskoči procesuiranu hranu

Dermatologinja Whitney Bowe savjetuje da ovu hranu treba preskočiti jer ona usporava probavu, a to rezultira zastojima i prekomjernom količinom nezdravih bakterija, što može dovesti do tzv. leaky gut, sindroma poremećene crijevne propusnosti. Takvo probavno stanje može prouzrokovati ulazak bakterije u krvotok što dovodi do opće upale. Sve to može se manifestirati na koži u obliku akni, ekcema, čak i bora.

Jedi fermentirano

Konzumirajte probiotike u fermentiranoj hrani i napicima, kao što su kiselo zelje, kimchi i kombucha, jer oni pomažu u održavanju crijevne flore. Djeluju i kao prirodni antibiotik, usklađuju pH tijela te kontroliraju upale, što je ključno za blistavu kožu.

Pažljivo biraj mliječne proizvode

Mlijeko, pogotovo ono obrano, može prouzrokovati upale na koži (akne ili crvenilo) zahvaljujući proteinu kazeinu i sirutki. Preporučuje se bademovo ili kokosovo ulje umjesto kravljeg. S druge strane jogurt, i većina sireva koji su fermentirani, mogu poništiti negativan učinak mliječnih proizvoda.

Brini se o svom tijelu i umu

Oznoji se malo

Vježbanje može preduhitriti prve znakove starenja kože zahvaljujući zdravim mitohondrijama (strukture koje služe kao izvor stanične energije za normalno funkcioniranje). Vježbanje potiče cirkulaciju, a to s vremenom pozitivno utječe na krvne žile koje opskrbljuju kožu, pa i ona bolje izgleda.

 

Naspavaj se

Potrebno ti je barem sedam sati sna na dan, inače nastaje cirkadijalni ili poremećaj prirodnog sna i bioritma. To jako narušava hormone gladi (grelin i leptin), a posljedica toga je da smo stalno gladni procesuirane hrane i procesuiranih ugljikohidrata, ili svega što želimo izbjeći. Osim toga on povećava nivo hormona stresa kortizola, što je povezano s proizvodnjom kolagena i preuranjenim starenjem kože.

Probiotici:

Da li djeluju ili ne?

– Da, ali ako odaberete prave. Potražite one koji sadrže barem 10 milijardi CFU-a (eng. colony-forming units, jedinica za bakterije) te one koji sadrže laktobacile i bifidobakterije – ističe dr. Bowe.

Azra.ba