Kako nositi potpetice bez brige o povredama?

Nije tajna da cipele na visoku petu nisu najudobnije cipele. Ali većina žena vjerojatno neće odbiti nositi zbog toga svoje omiljene crne štikle.

View this post on Instagram

Miu Miu Paris 5319 155328 #miumiu

A post shared by Ludovic Pieterson (@ludovicpieterson) on

Prvo što biste trebali je prestati nositi potpetice baš svakog dana (optimalno je 2-3 puta sedmičnoo). Pokušajte ih izmjenjivati s ravnim cipelama kako bi vam se noge i kralježnica mogli odmarati. I još bolje – kupite posebne ortopedske uloške kako bi pomogli pravilnoj raspodjeli težine po stopalu.

View this post on Instagram

The pointier the pumps

A post shared by Géraldine Boublil (@erinoffduty) on

Tokom dana pokušajte skinuti cipele s potpeticama i masirati noge svaka 2-3 sata. To će pomoći vratiti ispravnu cirkulaciju krvi. Osim toga, ako morate nositi štikle svaki dan, tada dajte prednost modelima s petom ne većom od 5 centimetara – ovo je optimalna visina, koja u manjoj mjeri ozljeđuje stopalo.

View this post on Instagram

Chit-chat with Nemo (currently hiding)

A post shared by Géraldine Boublil (@erinoffduty) on

Nakon dana u štiklama, ne zapostavljajte opuštajuće kupke za stopala. Primjerice, morska sol može ublažiti umor, a lipa poboljšat će cirkulaciju krvi. Također, intenzivna masaža stopala može biti izvrstan način za ublažavanje umora. To se može učiniti i jednostavnim masiranjem površine šakom.

Također, ne zaboravite na vježbe za stopala koje se mogu raditi bez cipela. Prva je 2-5 minuta voditi tenisku lopticu ili malu bocu po podu. Zatim, 15-20 puta, podignite salvetu ili bilo koji drugi mali predmet s poda koji možete držati između nožnih prstiju. Nakon toga napravite set od 10-15 čučnjeva, pritom držeći noge čvrsto pritisnute na pod. I na kraju, dignite se na vrho stopala 15-20 puta, a zatim polako spustite stopalo na pod.

Elle.hr