Kompanija Victoria’s Secret otkazala svoju godišnju modnu reviju zbog pada gledanosti

Održavanje ovog show programa je počelo 1995. godine i nekada je bio važan događaj u pop kulturi, koji je svake godine privlačio milione gledatelja.

Međutim, važno je naglasiti da je prošle godine imao najniži rejting ikad te je razgnjevio dobar dio javnosti koja je ovaj događaj okarakterizirala kao nešto zastarjelo i seksistički.

L Brands, matična kompanija Victoria’s Secreta, izjavila je da je važno ubrzano razvijati marketinšku strategiju kada dođe do ovakvih situacija.

“Moramo smisliti kako unaprijediti poziciju marke i na najbolji način prenijeti to kupcima. Ipak, ne smijemo zaboraviti revije koje su važan aspekt brenda i izuzetno marketinško dostignuće”, rekao je Stuart Burgdoerfer, glavni financijski direktor L Brandsa.

Godišnja revija uvela je u svijet modelinga neke od najboljih svjetskih supermodela, koje su često nosile složene komade odjeće. Ona je bila prekretnica u karijeri mnogih supermodela, uključujući Tyru Banks, Heidi Klum i Mirandu Kerr. Međutim, čini se da su se promjenjivi stavovi uprave odrazili na prodaju i suštinu proizvoda marke.

Loša prodaja Victoria’s Secret proizvoda sve je očiglednija, a uprava je izvijestila o neto gubitku u iznosu od 252 miliona dolara u trećem tromjesečju ove godine, prenosi Klix.

Ovaj brend donjeg rublja suočio se i s brojnim kontroverzama. Prošle godine uslijedila je čitava serija kritika koje su odgovor na intervju u Vogueu s tadašnjim glavnim marketinškim direktorom Edom Razekom koji je predložio da transseksualni modeli ne bi trebali biti dio događaja. Kasnije se izvinio zbog komentara i napustio je kompaniju ranije ove godine.

Žene.ba