Ojačajte odgovor imuniteta na infekcije uz trening: Evo koliko je potrebno vježbati

Svima je poznato koliko je vježbanje korisno za zdravlje, ali možda se u ovo vrijeme mnogi pitaju može li vježbanje pomoći u suzbijanju respiratornih bolesti, treba li nastaviti vježbati ili pružiti odmor imunom sistemu.

Svi odgovori leže u činjenici da stalna tjelesna aktivnost pomaže jačanju imunog sistema, ali bez pretjerivanja, piše Runner’s World.

Nedavno istraživanje objavljeno u Journal of Sport and Health Science utvrdilo je da pretilost i neaktivnost mogu sniziti funkciju imunog sistema, dok zdravi način života pomaže poboljšanju aktivnosti imunog sistema, pa samim time i odgovora na infekciju.

Istraživanje je utvrdilo da od 30 do 60 minuta svakodnevnog brzog hodanja može poboljšati odbranu vašeg tijela od mikroba. Na ovaj način povećavate aktivnost imunih ćelija u krvotoku u potrazi za virusima, pojašnjava za Runner’s World autor istraživanja David Nieman, profesor na Univerzitetu Appalachian i direktor Laboratorija za ljudske performanse u istraživačkom kampusu Sjeverne Karoline.

S druge strane, pretreniranost može oslabiti imuni sistem.

“Pretreniranost koja dovodi do hroničnog umora, pada performansi i poremećaja raspoloženja može smanjiti funkciju imunog sistema, što povećava šansu obolijevanja od respiratornih bolesti”, rekao je Nieman.

On ipak dodaje da pretreniranost izgleda drugačije za svakoga. U svakom slučaju Nieman upozorava da naporno treniranje bez adekvatnog odmora i oporavka može dovesti do hroničnog umora i poremećaja raspoloženja, čime dolazi do slabljenja imunog sistema.

“Preporučujem svima normalno vježbanje sve dok ova pandemija ne bude pod kontrolom”, rekao je Nieman, prenosi Klix.ba.

Tjelesna aktivnost samo je jedan važan faktor koji pomaže imunom sistemu da bolje radi svoj posao. Ostali faktori uključuju visok unos flavonoida iz bobica i drugog voća, nizak mentalni stres, redovno spavanje i ishranu bogatu hranjivim sastojcima.

Žene.ba