Po uzoru na svjetske metropole: Sarajevo dobilo turističku karticu

Paket uključuje noćenje u hotelima, transport, razne popuste na hranu i pića u restoranima, popuste na ulaznice za muzeje, vožnju žičarom, kao i druge pogodnosti za turiste.

Sarajevo se pridružilo svjetskim metropolama koje imaju sveobuhvatne pakete ponude za svoje posjetioce uvezane kroz jednu uslugu i jednu karticu. Riječ je turističkom proizvodu Sarajevo Card, a ova platforma je ugledala svjetlo dana, a razvijali su je dugo sa svojim partnerima. Paket koji je dostupan turistima uključuje noćenje u hotelima, transport, razne popuste na hranu i pića u restoranima, popuste na ulaznice za muzeje, vožnju žičarom, kao i druge benefite kod njihovih partnera.

“Proizvod je inovativan i jedinstven na našem tržištu jer spaja dvije velike privredne grane IT sektor i turizam. Ključna stvar kod kartice pored toga što turistima štedi novac, štedi i ono najviše što vrijedi, a to je vrijeme”, istakla je Nađa Huseinbegović, PR tima koji je kreirao novi turistički proizvod.

Cijeli projekt je, u online formi i to je također prednost koju drugi nemaju. Realizacijom ideje riješio se problem koji turisti imaju po dolasku u glavni grad Bosne i Hercegovine. Kupovinom kartice će prije samog dolaska u grad već dobiti određene usluge koje su od krucijalne važnosti. Svi sadržaji su na jednom mjestu.

“Upravo svi problemi koje je korona prouzrokovala, nas su motivirali da radimo još jače i bolje kako bi kroz našu platformu pomogli oporavak turističkog sektora. Želimo učiniti da turizam kroz našu platformu radi tokom cijele godine, a ne sezonski. Rast i razvoj turizma znače pojavu novih oblika proizvoda za čiju je proizvodnju i održavanje veoma bitan ljudski kapital. Povećanjem prodaje kartica, i povećanjem broja turista u Sarajevu svi partneri će imati veći obim posla što će zahtijevati i novu radnu snagu.”, ističe Huseinbegović.

Sarajevo Card je od ideje do nastanka dobio podršku mnogih međunarodnih organizacija, uključujući i podršku projekta Challenge to Change i Ambasade Švedske u BiH koji su pomogli razvoj proizvoda i same platforme. Ova podrška bila je dodatni vjetar u leđa i priznanje cijelom timu da imaju dobar proizvod.

“Turisti će putem platforme sarajevocard.com imati mogućnost da na jednom mjestu vide i kupe gotovo sve sadržaje koje grad nudi. Pored toga u saradnji sa našim partnerima plaćajući preko naše platforme ostvaruju popuste od 20-80 posto što je za sve win-win situacija. Sarajevo će s ovim iskorakom biti na korak bliže svjetskim metropolama i pratiti trendove u turističkom sektoru”, zaključuje Huseinbegović.

Platofrma je dostupna turistima, a prvi gosti će doći već početkom marta mjeseca. Ono što je važno jeste da će se projekat i novi turistički proizvod predstaviti i u Dubaiju na Expo sajmu što će dodatno da doprinese pozicioniranju Sarajevo kao poželjne destinacije.

Žene.ba