Savjeti koji će vam olakšati treninge trčanja tokom jeseni i zime

Ukoliko ste se počeli baviti trčanjem tokom toplijeg perioda godine i sada želite nastaviti, ili ipak tek planirate početi – pročitajte nekoliko savjeta koji će vam olakšati treninge tokom jeseni i zime.

Fitness treneri putem stranice Runners World savjetuju da trčite u paru s prijateljima te da obećate sebi nagradu za obavljeni trening. Uz podršku partnera nećete moći propustiti tjelovježbu, a nagrada će vas motivisati da što prije pretrčite zadanu kilometražu.

Ne zaboravite da će vam za hladniji period godine biti potrebna kvalitetnija obuća i čarape. Potražite vodootporne čarape i potražite savjet za odabir obuće koja manje propušta vodu i bolje odolijeva uslovima koje donose jesen i zima.

Jednako je važno obući odgovarajuću odjeću. Zapamtite da ćete se tokom trčanja preznojiti, pa je važno da se obučete kao da je vani toplije. Runners World savjetuje da pogledate koliko je stepeni napolju, a zatim toj brojci dodate još 10-15 stepeni te po tome odaberete odjeću.

Što se tiče zagrijavanja, treneri predlažu da svu pripremu za trening obavite u kući. Trčite uz/niz stepenice, koristite štrik za preskakanje ili odradite nekoliko jednostavnih kardio vježbi.

Ako je vani izuzetno hladno, podijelite svoj trening na dva manja treninga, savjetuju stručnjaci: “Naprimjer, ako zbog hladnoće ne možete odjednom pretrčati šest kilometara, onda tri pretrčite ujutro, a tri navečer. Na taj način se nećete previše smrznuti, a obavit ćete dnevni trening”.

Ne zaboravite se presvući čim završite trening, na glavu možete staviti kapu, a preporučuje se da pri ulasku u kuću popijete čaj, neki drugi topli napitak ili supu, prenosi Klix.ba.

Žene.ba