Sumo-čučnjevi sa skokom, vježba za savršeno oblikovanu zadnjicu

Ako spadate među one koji svaki dan imaju novi izgovor da izbjegnu treniranje, ali uporno pričaju kako žele samo malo utegnuti tijelo ili pak imati malo bolju stražnjicu, onda vam donosimo prijedlog kako možete najbrže i najlakše doći do željenih rezultata.

Naime, riječ je o  sumo-čučnjevima sa skokom koje možete raditi svakog dana i za što vam treba samo 15 minuta.

Sigurno ste već do sada čuli da postoje vrlo efektne vježbe koje će vam oblikovati tijelo u vrlo kratkom roku. Ali, ova je zaista nešto posebno! Sumo-čučnjevi sa skokom su toliko dobri da vam uz njih nije potrebna nijedna druga kardio vježba, niti bilo kakva oprema. Jednostavno vježbu možete izvoditi u svojoj sobi, bez odlazaka u teretanu i bez prisustva trenera, prenosi Elle.hr.

Obzirom da je vježba jako naporna, mora se izvoditi u kratkim intervalima. Dovoljno je da svakog dana odvojite nekoliko minuta i uradite tri serije sumo-čučnjeva sa skokom, u trajanju od 30 do 60 sekundi. Rezultate ćete vrlo brzo vidjeti, a ko zna, možda se i motivirate pa proširite program vježbi. Pokušajte, vrijedi isprobati!

 

(Žene.ba)