Tri sjajne stvari koje će vam se dogoditi ako svakog dana vozite bicikl

Ova vrsta rekreacije ne zahteva veliki fizički napor, a donosi mnoge benefite za zdravlje.

Jedno od prevoznih sredstava koje blagotvorno utiče na zdravlje , ali i na zaštitu prirode je bicikl.

Vožnja bicikla ima dugačak spisak prednosti – poboljšava psihičko zdravlje, oblikuje mišiće, smanjuje rizik od raka i srčanih bolesti, osigurava bolji san, jača imuni sistem…

Takođe, rekreativno bavljenje biciklizmom je od velike pomoći u skidanju viška kilograma.

1. Mršavljenje bez muke

Vožnja bicikla je odlična jer sagorijeva kalorije, a vi nemate osjećaj da previše mučite tijelo. Ova aktivnost daje i osjećaj slobode i uživanja u predjelu kojim prolazite.

U takvoj situaciji manje ste fokusirani na sagorijevanje kalorija, umor i znojenje, a broj potrošenih kalorija raste bez vašeg opterećenja njima.

Vožnja bicikla stvara osjećaj blagostanja kakav ne postoji kod većine drugih vidova vježbanja.

Dovoljno je da samo sat vremena dnevno vozite bicikl i višak kilograma će početi da nestaje. Neko ko ima 80 kilograma će za samo 60 minuta vožnje bicikla umjerenom brzinom i intenzitetom sagorjeti 650 kalorija.

2. Radost i mir u duši

Ali, ima još prednosti rekretaivnog bavljenja biciklizmom među kojima je i popravljanje raspoloženja.

Kada je neko srećniji i smireniji, mnogo je manja vjerovatnoća da će osjetiti potrebu za prejedanjem slatkišima i nezdravom hranom. Neće tražiti čokoladicu kada osjeća stres, jer će mu prirodni osjećaj blagostanja omogućiti da se nosi sa životnim izazovima bez potrebe za prejedanjem.

3. Više mišića, manje masti

Takođe, sat vremena vožnje bicikla dnevno pomaže u povećanju mišićne mase.

Još jedna prednost vožnje bicikla sat vremena dnevno je ta što se radi o rutini koju je lako uklopiti u svakodnevnicu. Ne morate da odlazite  u teretanu, čekate na opremu… Bicikl možete da vozite kada imate vremena, u bilo koje doba dana, a ako imate tu mogućnost, možete ga koristiti i kao prevozno sredstvo do posla i nazad.

Sat vremena dnevno na biciklu je dovoljno i da poboljšate svoj imuni sistem, što će dovesti do toga da budete zdraviji.

Žene.ba