U fokusu Rihannine nove kampanje Afroamerikanke koje su preživjele rak dojke

U svojoj najnovijoj kampanji Savage X Fenty pjevačica Rihanna prikazuje Afroamerikanke koje su preživjele rak dojke.

U znak podrške Mjesecu borbe protiv raka dojke, za Rihannin brend donjeg veša brojne Afroamerikanke poziraju u novoj kampanji koja je posvećena humanitarnoj organizaciji Clara Lionel Foundation, osnovanoj 2012. godine, piše CNN.

X Fenty će dio prihoda donirati kako bi pomogla organizaciji da finansira istraživanja u vezi s rakom i pruži podršku Afroamerikankama kojima je dijagnosticirana ova bolest.

“Mnoge kampanje protiv raka fokusiraju se na jedan aspekt, vašu hroničnu bolest, ali ne i na to kako vaši različiti identiteti igraju ulogu u načinu na koji prolazite kroz ovu bolest. Svidjelo mi se i što se kampanja nije fokusirala na poze koje su fokusirane na snagu kao jedinu sliku koja prikazuje kako živjeti s rakom dojke, već naprotiv, kampanja predstavlja ljude koji žele podijeliti svoje iskustvo kako bi nekom drugom na taj način promijenili život”, kazala je jedna od učesnica kampanje.

Kampanja predstavlja ljude koji žele podijeliti svoje iskustvo Kampanja predstavlja ljude koji žele podijeliti svoje iskustvo

Rihanna se fokusirala na inkluzivnu privlačnost Savage X Fenty otkako je lansirala marku donjeg veša, nastavak Fenty Beauty, 2018. Asortiman proizvoda nudi širok raspon veličina. Njene dvije dosadašnje revije predstavljene su na nedavnim izdanjima New York Fashion Weeka, gdje su privukle veliku pažnju.

Žene.ba