U nekoliko trikova dočekajte blagdane u najboljoj formi

Blagdanski ‘countdown’ može početi. Mjesec dana dijeli nas od najiščekivanijeg praznika u godini, stoga je vrijeme za zdravije odluke i pozitivne promjene. Kako bi praznike dočekali sretni i fit nije potrebno veliko odricanje. Iako se mnogi baš pred kraj godine previše opuste i rezolucije ostavljaju za januar, ove godine prekidamo tu tradiciju i odluke za bolji život uvodimo s dugoročnim ciljem. Dobra forma i zadovoljstvo vlastitim izgledom nije utopija. Sjedilački način života, premalo kretanja, nutritivno siromašna hrana i hormonalne promijene doprinose brojnim zdravstvenim problemima koji su puno dublji od onih estetske prirode. Bez opterećivanja, veselimo zasluženim praznicima koje ćemo provesti u udobnosti doma okruženi najmilijima. Kako bi vaša forma bila bolja nego ikada, a vi zadovoljni dočekali blagdane, donosimo nekoliko trikova uz koje ćete rezultate postići bez ulaganja velikog truda

BOLJA FORMA KORAK PO KORAK

View this post on Instagram

Still my favorite city. What’s yours? 🖤

A post shared by Romee Strijd (@romeestrijd) on

Preporučena dnevna doza koraka kreće se negdje oko 10 000 na dan. Za mnoge se čini nemogućim za provesti sat vremena hodanja u parku ili na traci tijekom radne sedmice. Pristup ‘ sve ili ništa’ kojemu tada mnogi podliježu vodi u zatvoreni krug nezadovoljstva, frustracije i placebo efekta raznih dijeta. Uz malo bolje planiranje radnih obaveza tijekom sedam dana u sedmici, vikend ostavite za sebe. Zamijenite kasne večeri s ranijim odlaskom u krevet i ranijim ustajanje. Tijelo se preko noći regenerira stoga je bitno da mu omogućite dovoljno sati kvalitetnog sna.

View this post on Instagram

Where is your peaceful place? The place you turn to, to be alone, reflect on life, maybe even to let out a good cry. My bedroom is that place for me. For me, having kids there’s no place that goes untouched, but I make sure my bedroom is my own. I don’t let my children in it. It’s the one place I don’t let them. As a parent I need that escape. I love my children dearly, but being a stay at home mom doesn’t allow me much me time. I have to make it happen. Usually I make it happen as soon as my husband walks through the door. Then I sneak into my room for some peace and quiet. I find peace in reading and journaling. Thank you @_totheheartandback_ for this amazing journal. It’s beautiful. It allows me to write my thoughts down, reflect, and even color. . . . #journals #peacefulplace #mypinklife #writinginspiration #livethelittlethings #thatsdarling #darling #darlingmovement #thehappynow #cozytime #myeverydaymagic #hyggehome #hyggestyle #cozyvibes #styleithappy #aquietstyle #pursuepretty #visualcrush #makeitblissful #darlingdaily #chooselovely #seekthesimplicity #aesthetictheme #simpleandstill #everysquareastory #chasinglight #alliseeispretty #slowlivingforlife #simplethingsmadebeautiful

A post shared by Samantha🌹California🌅 (@everlasting.charm) on

Spavajte uz lagano otvoreni prozor jer prozračene prostorije dokazano utječu na kakvoću spavanja. Bolja forma lakše se postiže kada uravnoteženoj prehrani pridružite kretanje. Dovoljno je da svojih 10 hilada prevalite subotom i nedjeljom, a rezultate ćete vidjeti i prije blagdana. Hodanje je podcijenjena tjelesna aktivnost koja donosi brojne pozitivne učinke na mentalno i tjelesno zdravlje. Hodajte do blagdana i iznenadit ćete se kako se vaša forma iz dana u dan mijenja.

PRAVILO 80:20 – ZDRAVE ALTERNATIVE I POVREMENO UŽIVANJE

Tradicionalni pristup hrani i dijetama s vremenom se sve više mijenja. Napuštaju se ustaljena uvjerenja o odricanju od omiljene hrane, gladovanju i općenito restrikciji. Današnjica sama po sebi donosi mnogo stresa u živote kroz privatnu i poslovnu sferu. Da je hrana lijek, od davnina vjeruju istočnjačke kulture. Uzevši u obzir dugovječnost  odličnu formu tih nacija, vrijedi sagledati kakvu filozofiju slijede po pitanju prehrane. Pravilo 80:20 može se povezati s mindful eating pristupom. Ako hrani pristupite kao gorivu koje vas pokreće i hrani svaku stanicu tijela, donosit ćete pametnije odluke pri izboru obroka kod kuće i u restoranima. Čitanje pozadinskih etiketa dobro je usvojiti kao naviku pri svakoj kupovini kako bi osvijestili kvalitetu sastojaka koju svakodnevno unosite.

View this post on Instagram

Healthy Apple “dates” Almond Breakfast cookies 🍪🌾 Combining some of my favorite breakfast ingredient these bad boys make the perfect to go treat on hectic mornings. They are moist on the inside and slightly crispy on the outside, sugar free (date-sweetened), packed with good fats and most importantly they are yummy and (full)filling!😋❤️ . Wishing you all a beautiful (start into the) day. Lots of love from Berlin, Anna😘🍂 . Ingredients for 10 cookies: 1 big apple, grated (150 g) 100 g spelt flour 120 g dates, finely chopped 100 g oats 30 g almonds, roughly chopped 50 g ground almonds 1,5 Tbsp almond butter 2 tsp chia ½ tsp cinnamon ½ tsp salt 1 pinch of nutmeg . Directions: 1. Combine all dry ingredients except dates first. 2. Mix in the grated apple and dates. Then whisk in the oatmylk and almond butter until well combined. 3. Set aside for 10 minutes. In the meantime preheat the oven to 200*C. 4. Form batter into balls and place onto a parchment paper lined baking sheet. Flatten the balls with your hands. 6. Bake for 20 min. Let cool and enjoy! . . . . #healthycookies #cookies #vegancookies #almonds #applepie #kaylaitsines #oats #chia #veganbreakfast #thrivemags #veganfoodspot #bestofvegan #beautifulcuisines #breakfast #feedfeedvegan #breakfastgoals #healthybreakfast #healthyfood #fitfood #comfortfood #dairyfree #plantbased #frühstück #veganrecipes #veganfoodspot #oatmeal #mealprep #cleaneating

A post shared by HAPPY FOOD🍍Berlin (@anna.culina) on

Hrana je puno više od samo sredstva preživljavanja, jednako je bitno da u njoj i uživate. Neko voli slađe neko voli slanije, sve je stvar navike koje se uz nekoliko trikova mogu promijeniti. Bez odricanja od slatkih zalogaja, zamijenite ih zdravijim alternativama. Zahvaljujući internetu, baza recepata zaista je nepresušna. Kako bi promjene bile dugoročne, ove praznike tradicionalne recepte pripremite u izmijenjenoj verziji i donesite nove okuse na blagdanski stol. Klasične kolače možete pripremiti i bez zamjene ključnih sastojaka, smanjite količinu šećera, ulja i putera na pola kako bi i dalje uživali u poznatim okusima. Umjerenost i balans ključ su zdravog život koji uključuje mentalno i fizičko zdravlje. Stoga 80% vremena pokušajte jesti svježije i nutritivno bogate obroke, a ostalih 20% uživajte u svakom zalogaju omiljenog jela.

VODA ZA DOBRO JUTRO, KAFA ZA KONCENTRACIJU, ČAJ ZA LAKU NOĆ

Dobra forma nisu samo željeni centimetri u struku i bokovima, ona uključuje i unutrašnju sliku zdravstvenog stanja. Mnogo je studija provedeno o ispitivanju povezanosti razvoja bolesti s pH vrijednošću organizma. Visoka kiselost dokazano djeluje loše na stanice u tijelu pa se osim debljanja, osjećamo umornima, pojavljuju se razni kožni problemi i takav organizam plodno je tlo za razvoj raznih bolesti. S druge strane alkalno tijelo čisto je od toksina i kao takvo rezultat je lijepog tena, vitke linije, dobrog raspoloženja i zdravlja.

View this post on Instagram

B O N J O U R Good morning loves! Waking up in my bed today clearly has no price! Weather is grey outside, very cold, but this is my last day of vacation so looooots to do! How is your week going so far? Can you believe we are almost halfway through november? Time does fly! Have an amazing day loves! Love you all! ♥️ ☕️ ☕️ #hygge #coffee #coffeeholic #coffeelover #interiordesign #scandinavian #portugueseblogger #bookstagram #bookworm #blogger_de #bts #germanblogger #frenchblogger #flatlay #pinterest #flatlays #hyggelig #dailyart #fall #disney #scandinavianstyle #watercolorpainting #thisisdarling #potterhead #whiteinterior #breakfast #goodmorning #クロワッサン #可愛い #watercolor

A post shared by Marlene | Thanks a Latte (@thanksalatteblog) on

Često zanemarimo tekuće kalorije koje tijekom dana ispijemo kroz sokove, kafe s mlijekom i čajeve sa šećerom ili kombinacijom svega toga. Tijelu je i u zimskim mjesecima potrebna hidratacija stoga ne zaboravite na svoju dozu. Ujutro, nakon višesatnog posta, tijelo i probavu treba pokrenuti. Započnite dan s čašom vode ili šalicom limuna s toplom vodom. Tijekom dana unos kafe ograničite na dvije do tri šalice i pokušajte u njoj uživati bez mlijeka i šećera. Ako vam ipak fali stari okus, rižino mlijeko odlična je alternativa koja će u par kapi dati kremastu teksturu i slatkasti okus omiljenoj šalici kafe, piše Journal.hr. U večernjim satima osim vode, odlično je uvesti rutinu ispijanja čistoga čaja. Kamilica i lavanda ne sadrže kofein stoga su idealni za umirivanje prije odlaska na počinak.

Žene.ba