Veza je pukla i ne znate kako dalje? Ove greške ljudi najčešće rade

Nakon prekida bi se u svoj boli trebali baviti i ozbiljnim aktivnostima koje će vam pomoći da prebolite što brže i bezbolnije osobu s kojom ste dijeliti život, ali i kako bi što brže prošli kroz proces razilaska i nastavili sa životom. Uočavanje grešaka koje ste radili pomažu da nastavite život bez da ih ponavljate, a ako ste spremni naučiti kako krenuti dalje i spriječiti kaos od prekida, ovih šest pogrešaka definitivno treba izbjegavati.

1. Kontaktirate bivšeg odmah nakon prekida

Da, prirodno je poželjeti kontaktirati ga, jer ste se zvali svakodnevno dug period, toliko dugo da skoro ne znate kako to ne učiniti. Sada vas zanima što bivši misli, radi, osjeća, a možda želite čuti i “Nedostaješ mi” i “Volim te.” Žurba s kontaktiranjem bivšeg samo odgađa vaše ozdravljenje nakon prekida. Kada se odupirete prirodnom nagonu da kontaktirate svog bivšeg za bilo šta drugo osim za organiziranje nekih obveza (poput dogovora oko djece), započinjete liječenje. Možda nećete osjetiti ozdravljenje, ali postat ćete zahvaljujući svojoj samokontroli.

2. Opsjednutost zbog prisutnosti vašeg bivšeg na društvenim mrežama

Krećete ravno prema Facebooku, Twitteru i / ili Instagramu, tražeći bilo kakve znakove sreće ili očaja u životu bivšeg? Pročitali ste komentare da biste vidjeli što vaši zajednički prijatelji kažu? Sigurno se za pet godina od sada ne zamišljate u toj situaciji? Imate tisuću drugih prijatelja na društvenim mrežama koji vas bodre. Zato prestanite biti prijatelj s onim tko više nije centar vašeg života. Postavite neke granice i zaštitite se od viđenja stvari koje će vas uznemiriti u ovom ranjivom periodu, piše Yourtango.

3. Pojavljivanje na svim onim starim, poznatim mjestima

Zapamtite da, baš kao što niste bili jedina osoba u vašoj vezi, niste jedini koji se suočava s prekidom. Oboje se utapate u emocijama i prilagodbama novom načinu života. Oboje morate pronaći način da krenete dalje. I nitko od vas nikada neće postići tu viziju ljubavi i sreće vrebajući se u sjeni nečega što nikad neće biti. Naravno da će se dogoditi da slučajno naletite jedno na drugo u nekom trenutku. Ali nemojte to inicirati. Oboma vam trebaju prostor i vrijeme za ozdravljenje nakon prekida.

4. “Slučajno” ispitujete zajedničke prijatelje o bivšem

Želite znati – ali vjerovatno je da uopće ne znate što želite znati. Želite li čuti da se vaš bivšem svijet raspao? Da su jadni bez vas? Vaša znatiželja u ovim ranim fazama prekida obično je stavljanje flastera na neke od vaših vlastitih emocija. Nemojte stavljati svoje prijatelje z nezgodnu poziciju. Vaš je razvod vjerojatno i njima težak.

5. Uljuljkate se u svojoj tuzi i izolirate se od svijeta

Možda ćete se osjećati kao da ne pripadate u svojim prijateljstvima sada kada ste samci. A ako ste oko svog bivšeg stvarali svoj cijeli svijet, možda je prošlo neko vrijeme od kada ste stvarno bili dio “grupe”. Ipak, ovo nije vrijeme za kuknjavu nad razorenim životom. Nakon razvoda, život vam šalje prijatelje kako bi se što prije oporavili. I baš kao što vaši prijatelji žele biti tu zbog vas, morate dopustiti njihovoj ljubavi da radi svoje. Vjerujte da će dobrota donijeti više dobrote. I dopustite sebi da osjetite ljubav.

6. Žuriti da uđete u novu vezu

Dok se još oporavljate od prekida, niste još spremni stupiti u novu vezu. Osjećaj usamljenosti nije dovoljno dobar razlog da se zapustite. Niti će krivljenje bivšeg za vaše probleme dati tome dobar razlog. Ovo vam je vrijeme potrebno da žalite sa gubitkom i učite iz tog odnosa, a ne da ga nadoknađujete.
Također je važno da uložite vrijeme na ispitivanje vlastite uloge u svojoj vezi. Kako ste njegovali taj odnos i kako ste pridonijeli njegovoj eroziji?

Žurba da popunite prazninu ljubavi u vašem životu obično je pokazatelj da ne želite uočiti svoju odgovornost. Osim toga, posljednja stvar koja vam treba je da se ulogirate u aplikaciju za upoznavanje i tamo vidite svog bivšeg.

Preboljeti to što se završilo, krenuti dalje i izliječiti nakon prekida može biti veoma teško. Možete se zapitati kada ćete se i hoćete li se ikada osjećati bolje.
Ponekad je najbolji korak unaprijed jednostavno ne napraviti korak unatrag. Ako je sve što radite u ranim fazama izbjegavanje pogrešaka koje samo pogoršavaju stvari – ostvarit ćete napredak.

 

(N1)