Zašto trebate šetati barem pola sata svaki dan?

Samo 30 minuta šetnje može popraviti brojne tjelesne funkcije i naše cjelokupno zdravlje.

Ako šetate minimalno pola sata dnevno, ta će aktivnost popraviti vaše raspoloženje, smanjiti ranu demenciju i rizik od Alzheimerove bolesti. Također, smanjit ćete nivo stresa i povećati nivo endorfina.

Vaše srce će funkcionirati normalnije, snizit ćete visoki krvni tlak i nivo kolesterola te povećati cirkulaciju krvi. Osim toga, vaša pluća će vam biti zahvalna jer ćete šetnjom poboljšati disanje.

Iako možda zvuči nemoguće, šetnjom možete popraviti i vid. Naime, šetnja pomaže u borbi protiv glaukoma te smanjuje očni tlak.

Šetnjom ćete se lako izboriti protiv problema s probavom, a uz to ćete smanjiti i rizik od raka debelog crijeva. Vaši mišići će postati čvršći, izgubit ćete višak kilograma i poboljšati pokretljivost kostiju i zglobova.

Naposljetku, ako želite mir i nekoliko minuta samo za sebe, zaputite se u šetnju. Ova aktivnost će smiriti vaš um, smanjiti simptome depresije i pomoći u smanjivanju osjećaja slabosti i iscrpljenosti.

Wall.hr