Lifestyle

Jednostavni načini da se fokusiraš na poslu

Autor: Žene.ba
Jednostavni načini da se fokusiraš na poslu

Često se dešava da te ometaju neke stvari, koje su interesantnije od tvog radnog zadatka. Iako se odlaganje može činiti kao dobra ideja, postoje jednostavni načini da zadržiš fokus na poslu, koji će ti pomoći da postaneš vrhunski radnik.

Organizuj stvari

Tvoj sto je obično tvoj život kada si u kancelariji i važno je da se pobrineš da ne bude nereda, ako želiš da tvoj um bude fokusiran. Držanje hrane ili vode predaleko od stola, može da te dekoncentriše, ako moraš da ustaneš i odeš po nove zalihe.

„Plug in“

Ako tvom šefu ne smeta da koristiš slušalice, onda je možda vrijeme da iskoristiš sve prednosti tvoje muzike. Naravno, to može samo po sebi biti distrakcija, ali imati prethodno izabranu listu pjesama znači da ćeš biti u mogućnosti da blokiraš ostatak kancelarijskih razgovora, koji mogu da ti oduzmu dragocjene minute radnog dana.

Održavaj računar čistim

Da li uključiš računar i vidiš čitav niz neorganizovanih foldera po čitavom ekranu? Ako je tako, znači da je vrijeme za digitalno čišćenje. Organizovanje stvari ne samo da olakšava pronalaženje određenih dokumenata, već bi trebalo da ti pomogne da tvoj um bude fokusiran na zadatak, a ne ometen nekim folderom, za koji nisi ni znao da je tu.

Postani nevidljiv na društvenim mrežama

Možda je vrijeme da postaneš nevidljiv na internetu. Ako to nije dovoljno, onda bi postavljanje telefona na „ne ometaj“ i odjava sa svih društvenih mreža, mogao biti korak naprijed. Često smo bombardovani sa gomilom obavještenja/notifikacija tokom čitavog dana, i one mogu učiniti da naše misli odlutaju. Prije nego što to uočimo, možemo da izgubimo sate listajući društvene mreže i prateći notifikacije.

Napravi listu zadataka

Ponekad nema ljepše stvari od precrtavanja stavke na listi zadataka. One mogu biti savršene, ako želiš da se zadržiš u fokusu na poslu, jer ćeš znati šta treba da radiš u toku dana, posebno ako staviš stvari poređane po prioritetima. Najbolji dio? Nakon toga možeš se osvrnuti na sve ostvareno sa osjećajem ponosa.

Ograniči vrijeme

Mnoga istraživanja pokazala su da, naši umovi mogu da se fokusiraju na zadatke toliko dok nam ne zatreba pauza. Postavljanje određenog vremena, kao što je rad u trajanju od 25 minuta prije pauze od 5 minuta, može ti pomoći da uradiš sve što trebaš. Tada možeš da vidiš koliko možeš da postigneš u roku tog vremena, kao i da uvijek postoji tačka na kojoj treba da se malo zaustaviš.

Čini se da održavanje fokusa na poslu, ne mora biti tako teško kao što smo mislili.

Cdm.me