Namirnice koje trebate izbaciti iz ishrane ako želite fit figuru

Svi znamo koje namirnice su najštetnije kako po naše zdravlje, tako i po našu liniju. Ipak, tu činjenicu vješto ignorišemo sve dok se ne približi ljeto.

 

Pored genetike i fizičke aktivnosti, hrana koju konzumiramo može ima presudan uticaj na našu težinu.

Pravilna ishrana i više je nego važna za gubitak kilograma ili održavanje dobre linije, stoga ako želite da smršate, izbjegavajte ove četiri namirnice i do ljeta ćete sigurno smršati bar nekoliko kilograma.

1. Gazirana pića

Ona su najveći izvor praznih kalorija. Pune tijelo velikom količinom kalorija, a nemaju nikakvu hranljivu vrijednost. Veće su šanse da ćete se ugojiti ako redovno pijete sokove.

2. Alkohol

Sigurno ste primjetili koliko je vašem organizmu prijao period bez klubova i izlazaka – jer niste unosili alkohol. Ako želite da skinete kilograme, morate konzumiranje alkohola svjesti na minimum. Osim što unosite velike količine dodatnih kalorija, on podstiče i da jedete više i usporava metabolizam.

3. Trans masti

One se nalaze u prženim i prerađenim namirnicama. Trans masti podstiču gojenje, a uzrokuju i skladištenje masti iz drugih dijelova tijela u trbušnu regiju.

4. Rafinisane žitarice

One uključuju brašno, bijeli hljeb, bijelu rižu, bijelu tjesteninu i njihove derivate. Prilikom procesa obrade ove namirnice gube vlakna i hranljivi sadržaj, a ostaju šećer i skrob, koji se pretvaraju u masnoću i dovode do gojenja. Trebalo bi da jedete proizvode od žitarica cijelog zrna.

 

Žene.ba