video

Živite u prirodi: Akvarij u stepenicama postaje glavni trend Biophilic dizajna!

Autor: Žene.ba
Živite u prirodi: Akvarij u stepenicama postaje glavni trend Biophilic dizajna!
Foto: TikTok

Svijet uređenja interijera prolazi kroz pravu revoluciju. Dugo smo smatrali da moderni interijeri moraju biti minimalisti, strogi i gotovo bez duše. 

Međutim, u posljednjim godinama s naglaskom na biophilic design, interijeri počinju pričati sasvim novu priču – onu koja slavi prirodu, harmoniju i povezanost s okolišem. 

Inspiracija za biophilic design dolazi iz najdublje ljudske potrebe za kontaktom s prirodom, ali i iz novih viralnih trendova na društvenim mrežama, posebno na TikToku.

Dok smo nekoć zamišljali biljke samo kao ukras u uglu naše sobe, danas TikTok nudi neobične ideje: postavljanje akvarija u stepenice, vrtovi na stropovima i vertikalni zidovi prekriveni biljem – sve je to postalo hit.

Nije fantazija

U svijetu interijera, ništa više nije neobično, a sve više ljudi traži načine kako unijeti prirodu u vlastiti prostor na inovativne i ponekad pomalo "otkačene" načine.

@futurefurniture4 luxury aquarium house stairs #luxury #fyp #viral #luxurylifestyle #luxurycars #luxurylife #foryou #lifestyle #money #rich ♬ skyfall - lyrics songs

Svi ti trendovi govore o tome kako je priroda ključno svjetlo u svakom domu, bilo kroz drvo, bilje, vodu ili čak ribe u stepenicama. I dok bi mnogima ovo možda zvučalo kao futuristička fantazija, u biophilic dizajnu su ovakve ideje zapravo samo sljedeći logičan korak prema životu u potpunoj harmoniji s okolišem.

Da bi prostor bio uistinu funkcionalan i estetski ugodan, važno je da svi elementi, od namještaja do materijala, budu pažljivo osmišljeni.

View this post on Instagram

A post shared by Ecosapiens (@ecosapiens)

Posebni materijali poput organoid površina, koji svojim mirisnim i taktilnim svojstvima stvaraju jedinstven osjećaj, sve više osvajaju.

Inspirisani prirodom, društvenim mrežama i funkcionalnošću, sve više ljudi stvara prostore u kojima želimo boraviti i živjeti.