Celebrity

Beauty blogeri pod povećalom zbog lažnih recenzija

Autor: Žene.ba
profimedia-0350110509-790x571

Kozmetičke firme već duže vrijeme plaćaju influencerima da reklamiraju njihove brendove, ponekad i bez naznake da se radi o promotivnoj objavi.

Autentičnost utjecajnih osoba beauty sfere dovodi se u pitanje tijekom proteklih godinu dana, uz stalnu struju skandala i sve veći broj ljudi koji su pokušavali od recenzija napraviti karijeru.

Neki od internet trendsetera otkrili su koliko im plaćaju za negativne recenzije proizvoda konkurencije. U kozmetičkoj industriji tvrde da neimenovani influenceri traže od $20,000 do čak 85,000 američkih dolara za jedan video ili Instagram post kako bi reklamirali njihove proizvode. (Huda Kattan je ove godine otkrila da joj je brand jednom ponudio 185 hiljada dolara samo za jedan post.)

Kontroverza oko plaćanja za recenzije je počela u avgustu 2018. kada je Marlena Stell, beauty blogerica koja je i sama osnovala beauty brend Makeup Geek postavila video u kojem se požalila kako njezin brend ne promoviraju influenceri, budući da nema novaca da im plati goleme iznose koje traže za objavu.

https://www.youtube.com/watch?v=fBNZrvGLmyQ

Vizažist Kevin James Bennett i sam je objavio kako se cijene za negativnu objavu o proizvodima konkurencije vrte od 75 do 80 hiljadadolara ovisno o trajanju videa.

https://www.instagram.com/p/BnBcIHngBhy/?utm_source=ig_embed

To je pokrenulo skandal na internetu koji je naglasio činjenicu da je tržište utjecajnih ljudi još uvijek u velikoj mjeri mjesto bez jedinstvenog sustava poslovanja i gdje se još uvijek ne zna za koga se plaća i što.

“Za infuencere, iznimno je važno da održavaju povjerenje publike, a današnja potrošačka ekonomija i brandovi trebali bi učiniti isto”, izjavio je Kamiu Lee osnivač infuencer martketinške grupe Activate.

Elle.hr

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba