Kim Kardashian zna šta radi: Za novu Skims kampanju izabrala pjevačicu koja je obilježila ljeto
Kim Kardashian i njen kreativni tim su, kao i obično, u koraku s trendovima, pažljivo birajući ambasadore koji odražavaju duh trenutka. Ako je proljeće bilo rezervisano za Sabrinu Carpenter, a početak ljeta za Nicola Coughlan, sada je vrijeme da Charli XCX svojim prisustvom zatvori sezonu.
Novi album Charli XCX, „BRAT“, označio je ljeto, a nije iznenađenje što je britanska pjevačica sada odabrana kao zaštitno lice Skims cotton kolekcije. Kampanja je snimljena pod okriljem Petre Collins, renomirane fotografkinje poznate po jedinstvenom kreativnom pristupu.
Charli XCX i Skims: Kampanja koja oduševljava
U novoj kampanji, Charli XCX pozira u pamučnim komadima Skims brenda, mokra i upotpunjena minimalnim make-upom. Ovaj senzualan prikaz u prirodi ističe kontrast između jednostavnosti komada i njenog unaprijed definirano buntovnog stila. Kampanja pokazuje kako se Charli XCX uklapa u Skims cotton liniju, unoseći svježinu i inovaciju u tradicionalne komade.
Skims cotton kolekcija je poznata po svojoj udobnosti i vječnom dizajnu, a bijela potkošulja je ove sezone proglašena ključnim komadom. Bezvremenski i osnovni dio svake kolekcije loungewear, ova potkošulja se nametnula kao must-have, idealan za svaki effortless stajling.
Kim Kardashian: Preduzetnica godine s neprekidnim uspjehom
Kim Kardashian nastavlja da briljira u svijetu mode i preduzetništva. S njenim brendom Skims koji neprestano raste, i kampanjama koje pomažu da se svaka sezona obilježi na jedinstven način, Kardashian ponovo pokazuje zašto je proglašena preduzetnicom godine. Charli XCX, sa svojim značajnim uticajem i popularnošću ovog ljeta, savršeno odgovara kao ambasador za Skims, dodajući novu dimenziju u uspješnu priču brenda.