Ko je bila Maria Callas, čiji je život Angelina Jolie oživjela u novom filmu?
O Mariji Callas napisano je više od tridesetak biografija, no Lyndsy Spence, autorica biografije ‘Cast A Diva:The Hidden Life Of Maria Callas‘ uspjela je doći do njenh privatnih pisama koja su bila pohranjena u arhivu Univerziteta Stanford u Kaliforniji. Pisma do sada niko nije istraživao, a autorica tvrdi da ona, za razliku od javne Marije Callas, dive i vladarice svjetskih opernih pozornica, otkrivaju jednu pokornu i nesigurnu ženu koju su zlostavljali i roditelji, i prvi suprug, talijanski biznismen Giovanni Batistta Meneghini, a na kraju i Onassis.
Nije tajna da je Aristotel Onassis unatoč velikoj ljubavi prema slavnoj divi bio prilično okrutan, ne bi se javljao danima, a ona bi iščekivala njegov poziv i odgađala predstave dok se ne bi pojavio. Lyndsy Spence tvrdi da ju je drogirao jakim sedativima Mandraxom i Nembutalom, barbitruatom koji se tada davao prije anestezija, o kojima je postala ovisna do kraja života. Navodno s njom nije želio ići u krevet ako bi bila pribrana i trijezna. Često bi je i tukao pa je jedan njegov udarac skoro koštao života. No, masnice i bol brzo bi nestali uz skupocjene dijamante i bukete cvijeća koji bi joj stizali kao isprika, a u pismima ga je opravdavala kako je to dio njegovog vatrenog temperamenta i da joj je bez obzira na sve, privilegija biti s njim u društvu.
Javno ju je i vrijeđao pa je na jednom prijemu pred brojnim zvanicama gađao čašom i vikao - Ti si dobra samo za krevet, ali više nisi ni za to. No njena ovisnost o Onassisu bila je jednaka, ako ne i veća nego o teškim tabletama.
I vjerovatno bi ta toksična veza potrajala da bogati tajkun nije odlučio osvojiti još jednu ikonu tog vremena, slavnu Jackie O., koju je za razliku od Callas i oženio. Ona je za vjenčanje saznala od prijatelja i iz medija, i nakon suicidalnih misli i gomile sredstava za smirenje, posljednjim snagama počela je sređivati svoj život i pustila da vrijeme zaliječi rane. Tada je izjavila - ‘Prvo sam izgubila glas, zatim figuru i na kraju Onassisa‘.
Iako je još nastupala, postala je izrazito hirovita, što joj je uništilo karijeru, bila je gruba prema svima koji su joj stajali na putu, naročito prema svojim konkurenticama. Tako je glas Renate Tebaldi, njezine najveće rivalke na opernoj sceni iz tog doba, okarakterisala kao popularno gazirano piće, dok je svoj sopran nazvala - šampanjcem. Pred kraj života povukla se u svoj pariški stan gdje je 1977. i preminula od srčanog udara sa samo 54 godine - nesretna, ostavljena i ovisna o tabletama.