Mary-Kate i Ashley davne su 2006. godine napravile opasan prijelaz iz pop kulture prema visokoj modi, lansirajući sada mnogo poštovanu etiketu The Row. Od tada su dobile, ne jednu, već tri CFDA nagrade, jednu od njih 2018. godine, osiguravši svoje mjesto u modnoj industriji.
Godinu dana nakon lansiranja marke The Row, također su najavile Elizabeth & James, suvremeniju, pristupačniju liniju, inspiriranu mnogim njihovim vintage komadima. S druge strane, dizajnirale su i koncesijske kolekcije za trgovine poput Walmarta i J.C. Penneya, koje su im također donijeli lijepu zaradu.
Uzimajući u obzir autorske naknade za njihove razne TV serije i filmove, te dvije modne marke, te brojne koncesijske marke, Olsenovi blizanci imaju priljev prihoda sa svih strana. The Row je postao nevjerojatan junak modnog svijeta. Do 2015. godine, prema podacima WWD-a, The Row se prodavao kroz 164 distribucijske točke na globalnoj razini i ostvario je godišnju prodaju od preko 50 miliona dolara.
Prošle su godine bile u mogućnosti proširiti The Row kako bi uključile i mušku odjeću, budući da je The Row dobio ime po londonskoj Saville Row, ulici posvećenoj muškom odijelu.
Ukratko, ako se pitate koliko su Mary-Kate i Ashley Olsen doista vrijedne, trenutno se radi o iznosu od 400 miliona dolara (neto).
Elle.hr