Celebrity

Modni koncern LVMH se neočekivanim projektom želi približiti millennialsima

Autor: Žene.ba
profimedia-0416780364-790x456

Korporacija koja posjeduje luksuzne modne kuće, uključujući Louis VuittonDiorCeline i Fendi, od sada kreće u osvajanje tržišta izvan modne industrije.

LVMH planira razviti novi spoj hotela, spa prostora i luksuzne trgovine u glavnom gradu Velike Britanije kako bi svojim klijentima pružio iskustvo koje ide dalje od same kupovine. U suradnji s poduzetnikom O&H, LVMH će transformirati gruzijsku zgradu na ulici Grafton u Mayfairu u hotel, restoran, spa i flagship trgovinu brenda Celine, prenosi  Business of Fashion.

Bernard Arnault, predsjednik i izvršni direktor LVMH-a, izjavio je za portal Business of Fashion kako se žele kretati u smjeru promjena u svijetu maloprodaje: ‘Budućnost luksuza neće biti samo u luksuznoj robi, kao što je bila već dugi niz godina, već i u luksuznim iskustvima, i želimo biti u oba segmenta.” kaže Arnault.

Taj potez mogao bi biti povezan s činjenicom da generacija millennialsa vrednuje iskustvo više nego posjedovanje. Čak 74 posto američke generacije rođenih između 1980. i 2000. godine daje prioritet iskustvima u odnosu na proizvode, tvrdi Forbes.

Elle.hr

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba