Podržati domaće ne bi smjelo postati mrtav slogan koji prelazi u klišej usljed česte upotrebe bez jasnih razloga i pojašnjenja zašto je za jednu ekonomiju bitno upravo podržati domaće male, srednje i velike privrednike, smatra Amra Džeko suosnivač OREA Bazaar d.o.o.
"Kupiti domaće treba biti jasan poziv na djelovanje koji je dio naše svijesti jer na taj način svi imamo priliku biti heroji lokalne i šire zajednice. Svako od nas se zalaže za neki viši cilj – borba za obespravljene, ravnopravnost, pomoć bolesnim i siromašnim – ali nerijetko nismo ni svjesni kako svoj novac svakodnevno usmjeravamo na pogrešna mjesta. Mi, kao kupci, imamo moć i pravo, a samim tim i odgovornost da podržavamo male biznise jer na taj način imamo direktan uticaj na ekonomiju naše zemlje. Na taj način, mi zaista možemo promijeniti (nečiji) svijet na bolje", napisala je u svom blogu Džeko.
Misija OREA-e je da osnaži regionalnu ekonomiju promovisanjem i podržavanjem prodaje ručno rađenih proizvoda s domaćom etiketom, dodaje, međutim, naš uspjeh je direktno vezan za osviještenost društva i pojedinaca koji svojim kupovnim odlukama pomažu malim kućnim radinostima i manufakturama.
"Rezultat kojem težimo je napredak kreativaca, ali i zajednice u cijelosti. U ovom neizvjesnom periodu u kojem se trenutno nalazimo, podrška malim biznisima je itekako dobila na važnosti", piše ona.
Nastavlja kako podrška domaćem treba prvenstveno biti usmjerena na kvalitet i originalnost rada kreativaca, koji istovremeno čuvaju i njeguju našu tradiciju i historiju.
"OREA stoji iza kreativaca koje možete pronaći na našoj platformi, baš kao što oni ponosno stoje iza svakog svog proizvoda. Vlasnici malih biznisa, među njima i rukotvorci, koji trebaju našu podršku su u najbližem krugu svakog od nas. Prema podacima, u Bosni i Hercegovini je registrovano oko 350.000 malih biznisa, tj. u državi od 3,5 miliona stanovnika svaka deseta osoba je zaposlena u malom biznisu. To znači da su osobe iz našeg najbližeg kruga – naši roditelji, braća i sestre, rođaci, prijatelji i/ili komšije – zaposleni u nekom malom biznisu i time direktno ekonomski ugroženi. Možda ste i vi lično baš ta osoba", pita se ona.
Dodaje kako ovom kampanjom OREA želi dati svoj doprinos širenjem svijesti o važnosti malih biznisa, kao i direktnom podrškom njima kroz promociju, umrežavanje i tehničku podršku kako bismo zajedno savladali izazove koji su pred nama.
"Svjesni smo da je naša uloga za kreativce dobila na značaju i drago nam je da im možemo biti dobar prijatelj i partner u iznalaženju rješenja. Kao društveno odgovorna kompanija, to je najmanje što možemo uraditi. Također, želimo naglasiti kako svako od nas ima moć da uradi pravu stvar – kroz promociju domaćih brendova, širenjem pozitivnih priča koje motivišu druge, dobrim savjetom, odvojenim vremenom, telefonskim pozivom prijatelju kojeg dugo nismo vidjeli", navodi ona.
Pružimo ruk(otvorin)u jedni drugima sada kada je to najpotrebnije.
"Jedna od naših sjajnih kreativaca nam je rekla da je presretna što ima OREA-u, ali kaže 'da bi nas pogurali drugi, moramo pogurati sami sebe'. Mnogi vrijedni mali biznisi to već rade, pronalaze načine kako opstati i nastaviti rasti u vremenu u kojem se danas nalazimo te se iskreno nadamo da ćete svi odvojiti vrijeme da podržite naše domaće kreativce jer time podržavate cjelokupan domaći ekosistem koji bez nas sigurno neće opstati. Hvala vam", zaključila je Amra Džeko.
Žene.ba