Internacionalizacija i osvajanje novih tržišta i dalje su prioritet srpskoj kompaniji.
Telekom Srbija, lider u produkciji serijskog i filmskog programa u ovom dijelu Evrope, učestvovao je i ove godine na prestižnom, regionalnom Sarajevo Film festivalu, na kojem je stručnjacima, velikom broju glumaca, filmskih radnika i kritičara predstavio svoje nove projekte.
U izboru za nagradu „Srce Sarajeva“ ove godine našlo se 12 serija iz produkcije Telekoma Srbija.
Najava novih sjajnih projekata, koje će u narednom periodu javnost moći da prati putem malih ekrana i na bioskopskom platnu, bila je više nego interesantna.
Direktorka Direkcije za multimediju Telekoma Srbija, Aleksandra Martinović, najavila je nastavke veoma popularnih serija, ali i nova ostvarenja koja će tek zaintrigirati pažnju javnosti. Među njima su serije „Crna svadba 2“, „Apsolutnih 100“, „Vazdušni most“, koja ima i svoju filmsku verziju pod nazivom „Heroji Hilijarda“.
„Ovo je još jedan dokaz da Telekom Srbija svojim ulaganjem u produkciju igranog sadržaja u potpunosti mijenja domete kinematografije u regionu. Na polju produkcije, naša kompanija konkuriše svjetskim standardima i zato je ova godina posebno značajna za nas, jer je usmjerena na dalju internacionalizaciju sadržaja, gdje će prva takva saradnja biti ostvarena s produkcijom ’Amazon Prime Video’ u realizaciji projekta ’Scar’. Zahvalila bih ovom prilikom svim našim partnerima na zajedničkim projektima, kojima smo uspeli da skrenemo pažnju na Adria region, kao na sljedeću veliku produkcijsku destinaciju“, izjavila je direktorka Direkcije za multimediju Telekoma Srbija, Aleksandra Martinović.
Na ovogodišnjem Sarajevo Film Festivalu pretpremijerno su prikazane i serije „Azbuka naših života 2“, koja je realizovana u saradnji sa Contrast Studiom, zatim „Poseta“, rađena u saradnji sa produkcijskom kućom MirMedia, kao i „Frust“ u izvršnoj produkciji Firefly-a.
Predstavljanje većeg broja novih projekata na ovogodišnjem Sarajevo Film festivalu značajna je potvrda kvaliteta producentskog djelovanja Telekoma Srbija, čime se dodatno podstiče da nastavi sa misijom internacionalizacije svojih serija i filmova.
Domaće i regionalna tržišta odavno su osvojena, a naredni cilj kompanije, posijee prisustva na Balkanu, Austriji, Švajcarskoj i Njemačkoj, jeste osvajanje tržišta SAD.
Projekti Telekoma Srbija za sada se distribuiraju na čak pet kontinenata, a milioni zadovoljnih gledalaca dodatni su motiv za kompaniju da ulaže u kreiranje novih sadržaja i popularizuje domaću kinematografiju širom svijeta.
Žene.ba