Popularni modni brend Calvin Klein izbacio je novu kampanju za kolekciju donjeg rublja namijenjenu sezoni jesen/zima 2019., a modelima koji krase kampanju poručio je kako u obzir uzima sve veličine i različite tipove tijela.
Nova Calvin Klein kolekcija se sastoji tako od udobnog, sportskog donjeg rublja te ponešto elegantnijih kompleta grudnjaka i gaćica, ali s naglaskom na udobnost, ležernost i neopterećenost koja i inače odlikuje donje rublje popularnog brenda.
Većina komada ukrašena je prepoznatljivim, velikim Calvin Klein logom koji izgleda vrlo upečatljivo, a kolekcija je namijenjena svima, nipošto samo zloglasnoj (i teško dostižnoj) size zero veličini. Kampanju je svojim objektivom snimio fotograf Rémi Lamandé, stylinge potpisuje Alastair McKimm, a u ulozi modela nalaze se poznata glazbenica Beth Ditto te modeli Abby Champion, Cara Taylor i Hayley Foster.
Čini se kako su inkluzivnosti i body positivity postali globalni fenomen koji najpopularniji modni brendovi više ne mogu (niti žele) izbjegavati.
Elle.hr