Pjevačica i trendseterica Rihanna je nedavno otvorila svoj prvi brend luksuzne robe u suradnji s LVMH koncernom. Iako je odjeća gotovo odmah naišla na oštru kritiku zbog cijene za koji mnogi tvrde kako je previsoka za većinu ljudi koji bi ju željeli kupiti, okosnica marketinške strategije je, čini se, “izgledajte kao Rihanna svaki dan”.
https://www.instagram.com/p/Bx-truKHwMU/?utm_source=ig_embed
Rihanna svojim Instagram objavama pokušava obožavateljima približiti brend noseći ga u svakoj objavi. Tražiti savršenog ambasadora zaista nema smisla kada je sam osnivač superzvijezda i megainfluencer, no pitanje je koliko njezini obožavatelji i fanovi njezine muzike te linije make-upa imaju potencijala postati kupcima luksuzne marke odjeće, kao što su ostale marke LVMH – Louis Vuitton, Christian Dior, Sephora, Givenchy, itd.
https://www.instagram.com/p/Bx-sTlJHV4Z/?utm_source=ig_embed
Hoće li nova modna marka uspjeti uzeti zamah na tržištu koje se prilagođava Millennialsima? Vrijeme će pokazati, no zasad uživajmo u modnim kreacijama, koje ako ništa možemo potražiti i među high-street brendovima.
Elle.hr