Meghan Markle predstavila svoj lifestyle brend pod nazivom American Riviera Orchard
Priča o tome da Meghan Markle priprema novi projekt već je dugo u opticaju, a sada je napokon postala stvarnost s lansiranjem nove web stranice i Instagram profila pod nazivom American Riviera Orchard. Novi brend, koji stoji iza vojvotkinje od Sussexa, predstavlja svojevrsni nastavak njenog bloga The Tig, nazvanog po njenom omiljenom vinu, Tignanello, na kojem je bila aktivna u periodu od 2014. do 2017.
Dakle, novi projekt dolazi šest godina nakon što je njen blog prestao s radom, što se dogodilo nedugo nakon što je Meghan upoznala princa Harryja. Nakon podcasta, dokumentarnog filma i knjige, Meghan Markle sada ulazi u novi poslovni pothvat, koji će se prema izvorima najviše "fokusirati na dom, vrt, hranu i druge općenite lifestyle proizvode".
Novi brend je najavljen putem jednostavnih objava na Instagramu koje uključuju logo brenda i kratki, elegantni promotivni video u storyju. U videu se može vidjeti Meghan kako sprema hranu u kuhinji te kako se kreće kroz svoju vilu u Montecitu. Službena stranica zasad ne nudi druge informacije osim mogućnosti prijavljivanja na listu čekanja za novosti putem e-maila.