Prva digitalna haljina na svijetu prodana je na Ethereal Summitu u New Yorku za 9.500 dolara. Virtualna haljina nazvana “Iridescence” (Iridescence) izradio je nizozemski start-up The Fabricant u suradnji s kreatoricom futurističkog filtera za lice Beauty3000 Johannom Jaskowskom i Dapper Labs, tima koji stoji iza Cryptokitties.
Koristeći kombinaciju 2D uzoraka i 3D dizajna, tim je stvorio hiperrealističnu odjeću visoke mode, sličnu sjajnom filtru – haljina ostavlja dojam kao da treperi i doslovno pluta zrakom. Granica između stvarnog i virtualnog svijeta postaje sve nestabilnija, a tržište kripto-kolekcionarstva raste ogromnim tempom (sada se procjenjuje na 200 milijardi dolara). Globalni brandovi u stvarnom svijetu natječu se za ulazak u digitalni modni prostor i uspostavljaju dublju interakciju s generacijom Z potrošača.
https://www.instagram.com/p/BxzG8rmBjI5/?utm_source=ig_embed
Elle.hr