Kako prenosi The Guardian, push-up grudnjak skinut je s trona.
Na njegovo mjesto došao je popularni bralette, grudnjak od meke čipke koji ne pruža najbolju podršku, ali je vrlo ugodan za nošenje. Prodaja ovog modela grudnjaka u protekloj je godini porasla za čak 120 posto dok je prodaja push-upa opala za velikih 50 posto.
https://www.instagram.com/p/BrFo5Xhhcqp/?utm_source=ig_embed
Mnogi dizajneri donjeg rublja prepoznali su potencijal ovog ženstvenog modela grudnjaka i počeli ga proizvoditi u povećanim količinama, no neki to još nisu učinili.
Mogući krah Victoria's Secret brenda povezuje se, između ostalog, i s ovom stavkom. Naime, fantazija ovog svjetski popularnog brenda je seksepil na najvišoj mogućoj razini, a to uključuje dvostruki push-up grudnjak i modele savršenih tijela s besprijekornom šminkom i frizurom.
Čini se kako su se potrošači ipak zasitili Victorijinih načela i naklonili svoju pažnju onim brendovima koji im pružaju udobnost i estetsku privlačnost umjesto insceniranog seksepila.
Index.hr