Kanadska terapeutkinja Victoria Prooday upozorila je da su djeca sve lošija u školi i emocionalno nestabilna zbog pretjerane upotrebe tehnologije te ''lošeg'' roditeljstva.
Ona je opisala ono što vidi kao zabrinjavajući trend u ponašanju djece.
„Tokom mojih deset godina rada kao dječijeg terapeuta, vidjela sam, a i dalje gledam pad u socijalnom, emocionalnom i akademskom funkcionisanju djece. Kao i nagli porast poteškoća u učenju i drugih dijagnoza“, upozorila je Prudi.
Ona je dodala da su danas djeca u katastrofalnom emocionalnom stanju i mnoge stvari iz našeg modernog stila života dovode do toga.
„Uprkos najboljim namerama, nažalost, mijenjamo mozak naše djece u pogrešnom smjeru“, primjetila je terapeutkinja.
Kako bi apelovala na roditelje, navela je pet razloga zašto se to događa, a u pitanju su slijedeće navike:
– djeca dobiju sve što žele, kada žele i ne podnose kad im se kaže „ne“
– imaju veoma ograničenu društvenu interakciju
– roditelji stvaraju vještački svijet zabave za djecu u kojoj ne postoji dosada
– djeca previše koriste tehnologije koje ih emocionalno isključuje
– roditelji ne postavljaju čvrste granice.
Isto tako, naglasila je i kako roditelji mogu da promijene život djeteta „vježbajući“ njegov mozak kako bi moglo uspješno funkcionisao na društvenom, emocionalnom i akademskom nivou, prenosi Index.hr.
To je prvenstveno postavljanje granica, vođenje računa o tome šta je dobro za dijete, a ne ono što dijete želi u određenom trenutku, ograničavanje korištenja tehnologija i učenje djece njihovim obavezama, što će im biti određena podloga za budućnost.
(Žene.ba)