Na Instagramu je već napravljen zvanični profil brenda "J.Lo Beauty" koji ima 158.000 pratilaca. Moto pjevačice, ali i cjelokupne kolekcije je - "Ljepota nema datum isteka" ("Beauty has no experation date").
Loading...
Jennifer Lopez je na ovoj društvenoj mreži u jednom od videa kazala da je na kolekciji radila više godina i da je htjela biti sigurna u formule koje nose njeno ime.
Dodala je da "J.Lo Beauty" nije posao i biznis, već ispunjenje njenih snova koji traju više od 30 godina.
Loading...
J.Lo je inače prepoznatljiva po sjaju i hidrataciji kože lica i tijela pa postoji mogućnost da će se najvjerovatnije na tome bazirati njena linija kozmetike, prenosi Klix.
Osim kvalitetnih proizvoda za njegu kože, odavno je svima jasno da ova poznata pjevačica voli i u velikoj mjeri koristi highliter formule zavidnog sjaja.
Loading...
Kada je riječ o make-up proizvodima, uglavnom bira one jačeg pigmenta u kojima preovladavaju nijanse žute i narandžaste.