Glossier se pokazao kao pravi uspjeh u digitalnom svijetu. Počeo je kao privatna start-up tvrtka i s trenutnom procjenom vrijedi više od 1 milijarde USD (više od 900 miliona £).
I u slučaju milenijskog brenda ljepote Glossier, ta brojka se sada procjenjuje na više i od 1,2 milijarde dolara (više od 900 miliona funti) nakon što je prikupio 100 miliona dolara (75,954,500 funti) od investitora na čelu s Sequoia Capitalom.
https://www.instagram.com/p/BvNpKGbDBbW/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_script
To dolazi samo nekoliko godina nakon što je osnivač i izvršni direktor Emily Weiss pokrenula brand 2014. godine, koji je došao poslije njenog uspješnog bloga za ljepotu Into The Gloss.
“Gradimo potpuno novu vrstu tvrtke za ljepotu: onu koja posjeduje distribucijski kanal i čini kupce našim dioničarima”, rekla je Weiss u priopćenju. „Zahvaljujući izravnom odnosu s našim klijentima, imamo pristup beskrajnoj inspiraciji za novim proizvodima, iskustvima i načinima izgradnje trajnog posla – a pritom ostajemo vjerni našoj temeljnoj vjeri da ljepota treba biti slavlje individualnosti i osobnog izbora. ‘
https://www.instagram.com/p/Bt3pL_wj5qC/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_script
Obavijest o uspjehu primljena je s određenom dozom kritika u pogledu održivosti s obzirom na količinu plastike koja se koristi u pakiranju i formulacijama. Bez objavljivanja izjave, brand je pojedinačno odgovorio na povratne informacije koje potvrđuju planove za preoblikovanje s biorazgradivim materijalom i postupno ukidanje folija.
Elle.hr