Sephora je nakon nekoliko vrlo neugodnih skandala zbog nedopustivog i diskriminatornog ponašanja svojeg osoblja odlučila okrenuti novi list i ozbiljnije se pozabaviti s inkluzivnošću i problemom etničkog profiliranja.
https://www.instagram.com/p/B1UtTgxlK24/?utm_source=ig_embed
Poslije incidenta u kojem je pjevačica SZA na temelju rasne diskriminacije optužena da krade i osramoćena u jednoj Sephorinoj poslovnici, tvrtka se je javno ispričala i zatvorila sve svoje američke trgovine na jedan sat kako bi održali svom osoblju edukaciju o inkluzivnosti i raznolikosti.
https://www.instagram.com/p/B1T7J9Xl_SR/?utm_source=ig_embed
Jedan sat, dakako, nije dovoljan da se promjeni društveni mentalitet, i ova akcija bila je žestoko ismijavana, što je, srećom, potaknulo Sephoru da se puno ozbiljnije uhvati u koštac s ovim problemom. Tvrtka je počela s implementacijom dugoročne edukacije svih svojih zaposlenika te je pokrenula novi program Color Up Close. Najavljeno je da će svih 16,000 članova osoblja u SAD-u do kraja godine proći bar 10 različitih tačaka edukacije o inkluzivnosti i negativnom profiliranju na temelju nacionalnosti, rase i seksualnosti.
https://www.instagram.com/p/B1MZ7mPl-vD/?utm_source=ig_embed
Sephora nikako nije izolirani slučaj, naime, u posljednje vrijeme u sličnim skandalima su se našle brojne kompanije diljem svijeta, uključujući Starbucks i Nordstrom, koji su također započeli s edukacijskim programima kako bi osigurali sigurno i pozitivno okruženje za svoje zaposlenike i mušterije.
https://www.instagram.com/p/B06Bioblfev/?utm_source=ig_embed
Moramo napomenuti da nam se čini da bi i na našim prostorima edukacije ove vrste bile vrlo korisne, prisjetimo se samo nedavnog skandala s djevojkom koja pripada romskoj nacionalnoj manjini i koja je bez objašnjenja nasilno izbačena iz jednog high street dućana. Navedena djevojka imala je hrabrosti izaći u medije sa svojom pričom, no bojimo se i pomisliti koliko ovakvih priča završi pod tepihom.
Elle.hr