Kad je Lancôme 2004. godine lansirao maskaru Hypnôse, rođena je ikona koja nadilazi vrijeme. Njezina formula već dugi niz godina ima obožavateljice među mnogim trendsetericama poput Chiare Ferragni, koja je nedavno za poznati brend dizajnirala i paletu sjenila te među holivudskim glumicama poput Lupite Nyong’o i Penelope Cruz.
Od 2004. je Hypnôse postala nezaobilazna maskara. Ova višestruko nagrađivana maskara koju ste otkrili u torbici ili kupaonici svoje prijateljice u 15 je godina postala najbolji ženski saveznik i nosi prosječnu ocjenu 4,8/5 (lancome.com). I dalje je tako dobra da je jednostavno nije potrebno mijenjati.
Ista formula, ista četkica pune snage: u 2019. nezaboravni original slavi svoj 15. rođendan jedinstvenom kolekcionarskom serijom i umjetničkim dizajnom.
Kako bismo odali počast bezvremenskoj ikoni u svijetu ljepote, njezinu godišnjicu slavimo novom, sveobuhvatnom kampanjom koja potiče žene da slave izvornu moć svojih očiju.
Ambasadorice Lancômea, kao i influencerice, predstavljaju najupečatljiviju maskaru revolucionarnog manifesta koja ženama diljem svijeta u ruke polaže samopouzdanje, karizmu, individualnost i učinak originalnog izgleda očiju.
Elle.hr