Lindsay Lohan: Neću kupiti Louis Vuitton ruž za usne od 160 dolara u ovakvoj ekonomskoj situaciji
Naime, ruževi za usne iz ove kolekcije koštaju nevjerovatnih 160 dolara, dok se sjenila prodaju po cijeni od čak 250 dolara.
U trenutku kada mnogi osjećaju pritisak ekonomske krize, ovakve cijene izazivaju opravdane kritike.
Lindsay Lohan nedavno je na Instagramu komentirala cijene ovog brenda riječima: "Previše. Ne isplati se".
Ako slavna ličnost, koja ima pristup gotovo svemu, smatra da su cijene previsoke, ostaje pitanje – kome je zapravo namijenjena ova kolekcija?
Louis Vuitton je poznat kao luksuzni brend, ali cijene koje sada postavlja na proizvode za šminkanje daleko premašuju standarde drugih poznatih modnih kuća.
Za poređenje, ruževi Hermèsa koštaju između 54 i 85 dolara, dok Gucci ruževi koštaju oko 49 dolara. Dakle, Louis Vuittonovi ruževi su gotovo dvostruko skuplji od Hermèsovih, a trostruko skuplji od Gucci ruževa.
Još šokantnije su cijene sjenila, 250 dolara za paletu i 92 dolara za refil, što je dva do četiri puta više od cijena sličnih proizvoda drugih luksuznih brendova.
Ove cijene dolaze u trenutku kada je matična kompanija LVMH zabilježila pad prihoda od 4% u prvoj polovini 2025. godine, a neto dobit je pala za čak 22%, prema izvještajima Forbes-a. Stručnjaci u industriji upozoravaju na usporavanje luksuznog tržišta, što čini ovaj potez Louis Vuittona još nerazumnijim.
Mnogi smatraju da je ova kolekcija pokušaj brenda da povrati profit, ali u uslovima ekonomske nesigurnosti i pada potrošačkog povjerenja, lansiranje proizvoda po ovakvim cijenama izgleda kao loš potez. Čini se kao da brend nije u dodiru sa stvarnim potrebama i mogućnostima svojih kupaca.
Lindsay Lohan nije jedina koja je izrazila nezadovoljstvo. Ako osobe koje imaju pristup svemu smatraju da su cijene previše visoke, jasno je da će i obični kupci dvaput razmisliti prije kupovine.
Za mnoge ljubitelje luksuza i dalje je važan dizajn i prestižno ime, ali ako mogu kupiti sličan proizvod za upola manju cijenu kod drugih poznatih brendova, ostaje pitanje šta Louis Vuitton nudi da opravda ovako visoke cijene.
Ova situacija budi zabrinutost u pogledu budućeg smjera luksuznih brendova. Postoji bojazan da bi i drugi proizvođači mogli podići cijene kako bi održali profitabilnost, što bi dodatno otežalo pristup luksuzu širem krugu ljudi.
Za sada, mnogi se drže svojih omiljenih proizvoda poput Diorovog Lip Oil ruža po pristupačnijoj cijeni od 42 dolara, i nisu spremni odustati od kvaliteta i vrijednosti koju dobiju za svoj novac.