Brend Tiffany & Co. nedavno je prošao kroz promjene u kreativnom vodstvu, a Ruba Abu Nimah napustila je svoju poziciju nedugo nakon skandala s neuspjelom saradnjom ovog luksuznog juvelirskog brenda i sportskog brenda Nike.
Nova marketinška strategija brenda podrazumijeva privlačenje javnih ličnosti koje imaju povezanost s historijom i estetikom brenda, ali istovremeno i one koji implementiraju komade u svoj specifičan stil - što na prvi pogled može biti atipično za njihov brend identitet. Jedan od tih primjera je upravo Arón Piper.
Bad boy globalne muzičke, glumačke i influencer scene savršen je izbor za novu mini kampanju brenda snimanu na jednoj od najatraktivnijih lokacija - krovu u New Yorku.
Arón ima čak 12 miliona pratilaca na Instagramu i pravo je osvježenje za Tiffany & Co. kao novi val, dok kompanija trenutno usmjerava svoj fokus na Gen Z. Stilizovanje za ovu kampanju potpisuje talijanski stilist Lorenzo Posocco, koji je nedavno bio odgovoran za vizualni identitet Dua Lipe, što pokazuje da Tiffany & Co. tim prepoznaje i podržava nove talente koji nisu toliko poznati u modnim krugovima.