Carrie Bradshaw se oprašta u velikom stilu: Krinolina kao posljednji modni znak
Sarah Jessica Parker, koja je lik učinila besmrtnim, oprostila se uz Mirandu (Cynthia Nixon) i Charlotte (Kristin Davis) – ali u maniru koji je samo njoj svojstven: kroz modu koja govori više od riječi.
Modna nostalgija i omaž prošlosti
Kroz sve sezone And Just Like That, kostimografi Molly Rogers i Danny Santiago donosili su prepoznatljivu igru nostalgije, vraćajući Carrie u neke od njenih najpoznatijih odjevnih trenutaka iz Sex and the City. Od cipela koje su postale dio modne istorije do suknji koje su oblikovale njen stil, svaki detalj bio je pažljivo biran.
Zato ne čudi što je i sama završnica ispričana kroz odjeću. Posljednja scena pokazala je Carrie u njenom njujorškom domu, kako pleše i pjeva u raskošnoj krinolinskoj suknji – jasnoj posveti kultnom tutu-u iz uvodne špice Sex and the City.
Krinolina kao simbol
Kostimografkinja Molly Rogers objašnjava da je od početka znala kako finale mora završiti krinolinom:
"Uvijek se vraćam tutu-u jer je on odredio ton cijele priče. Ali Carrie je sada zrelija – nije mogla završiti u malom tutu-u, već u verziji koja odražava njenu snagu i godine."
Ovaj odabir nije bio samo estetski. On je zatvorio krug: od razigrane djevojke koja juri taksi u tutu-u, do žene koja u krinolini pleše slobodna i sigurna u svoju priču.
Moda kao naracija
Carrie Bradshaw je uvijek bila personifikacija mode kao jezika. Njen posljednji outfit govori o radosti, nostalgiji i slobodi.
Krinolina u finalu nije samo odjevni predmet, već poruka: kraj može biti svečan, zabavan i veličanstven.