https://www.instagram.com/p/Bp4wBkYh4FO/?utm_source=ig_embed
Otkako je modna kuća Chloé mobilizirala vlastitu ‘vojsku’ obožavateljicu poznatu kao #ChloéGirls, ne prođe sezona, a da ne saznamo koji su vodeći trendovi ove slavne modne kuće na Instagramu. Blogerice, influencerice i trendseterice neumorno fotografiraju svoje najnovije shopping ulove iz Chloé butika i nemali broj puta u njih smo se i zaljubili, jer estetika ovog brenda savršeno nam leži.
Posebna priča svakako su Chloé torbice i nesumnjivo je da u njihovom biznisu leži jako velik novac. Omiljeni modni brend današnjice kroz godine je uspio kreirati impresivnu kolekciju torbica, a svaka nova koja dolazi kao da je još bolja od one prethodne. Bestseller torbice kuća Chloé imala je još u doba kreativne direktorice Clare Waight Keller, koja je postala poznata po tome da je svakom novom modelu nadjenula ime po jednom slovu u abecednom redoslijedu. Dizajnerski tim Natache Ramsay-Levi koji ju je naslijedio, dokazao je da i sam ima mnoge aseve u rukavu, pa je tako u sklopu kolekcije za jesen/zimu 2018./2019., Chloé na tržište izašla s novom torbom imena Tess. Ne moramo posebno ni napominjati da zbog ove kožne torbice društvene mreže ‘gore’, a na Youtubeu su brojni vlogovi u kojima blogerice i vlogerice snimaju unboxing i svoj prvi susret s torbom Tess.
https://www.instagram.com/p/BoCA6T4AknZ/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/BoRTGmrg7ou/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/BpjpjVpDoIw/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/BqIqENPnR3S/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/BoT0dINDVwF/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/BoRO2TZF22U/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/BpckBJ9hqjD/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/BqX63qJAoI1/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/BnhJKubgaC8/?utm_source=ig_embed
https://www.instagram.com/p/BplyDaeFPPe/?utm_source=ig_embed
Journal.hr