Brazilski supermodel nosi dva izdanja u kampanji: crno-bijeli komplet s naglašenim ramenima i reverima te večernju haljinu s dubokim dekolteom i prorezom naprijed.
Ove odjevne kombinacije ističu estetiku Balmaina, koji od osnivanja 1945. godine slavi ženstvenost kroz profinjenu izazovnost, uvijek održavajući eleganciju. Fotografije su minimalističke i crno-bijele, snimljene od strane modnog fotografa Rafaela Pavarottija u suradnji s kreativnim direktorom Olivierom Rousteingom.
"S Olivierom sam gledao vrtove Pierrea Balmaina kao na jedan od naših glavnih izvora inspiracije jer utjelovljuju koncept tradicije, ženstvenosti i elegancije koje smo željeli komunicirati kroz ove slike", otkrio je fotograf, a njegove je riječi prenio Daily Mail.
Vizual odiše luksuzom. No, on više nije "tih": posebnost kolekcije naglašena je uočljivim dugmadima na kompletu, nalik na broševe. Druga kombinacija, crna večernja haljina koju 43-godišnja Gisele nosi kao da joj je "druga koža", ima tek jedan "broš" kojim se zatvara impresivan dekolte.
Međutim, upotpunjuje ju kultna torbica Jolie Madame, jedan od modnih simbola Balmaina. Kreirana je 50-ih godina prošlog stoljeća, dizajnirao je modni vizionar i osnivač modne kuće, Pierre Balmain, u isti mah je futuristička i bezvremenska, idealna za gradsku i večernju odjeću. Kampanja s Gisele Bündchen otkriva da je Jolie Madame dobila diskretan, savremen touch, ali je i dalje izaziva divljenje modnih znalaca jer spaja estetiku visoke mode s funkcionalnošću.