Moda

Gucci i Harry Styles novim mirisom pobuđuju sjećanja

Autor: Žene.ba
gu592_memoire-fragrance_bts_press_crops_300dpi_039-1-790x511

Talijanska modna kuća Gucci lansirala je kampanju za svoj novi univerzalni miris Mémoire d’une Odeur, a kreativnog direktora Alessandra Michelea na kreaciju novog mirisa inspirirala je nostalgija i snažna moć pravih mirisnih nota koje u kombinaciji mogu prizvati najljepša sjećanja.

“Sve dolazi iz moje opsesije mirisima. Moja memorija primarno je olfaktivna, a osjet mirisa za mene je snažno povezan s mojim sjećanjima. Kada smo kreirali Mémoire d’une Odeur pokušao sam, zbirom nedefiniranih nota, čim vjernije rekreirati sjećanja”, objasnio je povodom izlaska novog Gucci mirisa osebujni dizajner Alessandro Michele. Za kampanju iznova je zaslužan famozni fotograf Glen Luchford, dugogodišnji suradnik modne kuće, Christopher Simmonds potpisuje art direkciju, a kao glavno lice pojavljuje se mladi glazbenik Harry Styles, inače veliki ljubitelj Gucci estetike i odnedavno zaštitno lice brenda. Novi miris popularne modne kuće je univerzalan, Michele ga opisuje kao “mekani spoj različitih mirisa”, a posebnu ulogu u kreaciji ima kamilica, cvijet koji je često podcijenjen u parfemskoj industriji, a čini neizostavni dio svačijeg djetinjstva, bezvremenski je i za mnoge vrlo utješan. Kao pravi nostalgičari, jedva čekamo probati kako miriše!

https://www.youtube.com/watch?v=-lEfgbkpOSg

Elle.hr

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba