Moda

Marc Jacobs osnovao novi brend četiri godine nakon zatvaranja Marc by Marc Jacobsa

Autor: Žene.ba
tmj-4-790x442

Četiri godine nakon zatvaranja Marc by Marc Jacobs modne marke, dizajner se vratio s novom linijom za koju kaže kako kupcima ne nudi head-to-toe modnu kombinaciju, već mogućnost da apsolutno bilo koji komad kombiniraju s ostalima.
O čemu se radi?

“Ova linija je više s naglaskom na predmet”, objasnio je Marc na predstavljanju brenda. Kada su ga pitali kako se “THE” razlikuje od Marc by Marc Jacobs koji je bio dostupan po pristupačnoj cijeni do trenutka kad je zatvoren 2015. godine, odgovorio je kako “se radi o osobnom stilu, više nego nego o odjeći i obući koja izgleda kao s modne piste.”

To objašnjava što Jacobs misli pod ‘naglasak na predmetu’ – svaki komad je specifičnog naziva, poput ‘Prairie suknja’, ili ‘Muška košulja’, ili ‘Smoking haljina’. Linija ima sve što vam je potrebno kako bi sastavili jedan outfit. Postoji sloboda da se jedna stvar upari s drugom kako to kupac želi i mogućnosti u kombiniranju različitih komada.

A “Stvari” su privjesci za ključeve, maske za telefone i čarape – koji počinju od 40 funti, dok suknje, džemperi i traperice koštaju oko 300 funti. “Linija slavi eklekticizam, raznolikost i osobni stil”, objašnjava Jacobs. Obiluje modnim referencama po kojima je Jacobs oduvijek bio poznat tijekom rada na kolekcijama za Marc by Marc Jacobs i onima za Louis Vuitton, gdje je do 2014. bio kreativni direktor.

https://www.youtube.com/watch?v=A-LoguLeCNw

Elle.hr

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba