modni svijet

Miley Cyrus postala prvi zaštitni znak Maison Margiele u historiji brenda!

Autor: Žene.ba
Foto: Instagram
Francuska modna kuća Maison Margiela, poznata po svom avangardnom dizajnu, anonimnosti i distanciranju od klasične celebrity kulture, napravila je povijesni iskorak – i to s lice koje nitko nije očekivao, ali koje savršeno utjelovljuje duh novog vremena: Miley Cyrus.

U jeku jesensko-zimske modne sezone za 2025., Margiela je predstavila svoju prvu kampanju sa službenim zaštitnim licem u povijesti brenda – i time službeno ukinula tišinu koja je desetljećima bila njen zaštitni znak.

Od anonimnosti do Miley

Za razliku od mnogih luksuznih kuća koje se oslanjaju na A-list ambasadore, Margiela je desetljećima gradila identitet na ideji odsutnosti identiteta – dizajneri su često bili anonimni, a modeli u kampanjama neprepoznatljivi.

No, pod kreativnim vodstvom Glenna Martensa, došlo je do spoja nespojivog: ikonoklastične pop zvijezde i modnog brenda koji se kloni spektakla. A upravo taj spoj – kontradiktoran i vizualno moćan – donosi svježu energiju Maison Margieli.

Kampanja koja briše granice

Kampanju je snimio renomirani fotograf Paolo Roversi, a vizualna estetika inspirisana je legendarnom “bianchetto” tehnikom iz 1989. godine. Tijela su prekrivena bijelom bojom, siluete su u prvom planu, dok su lica gotovo nevidljiva – uključujući i Mileyino.

Upravo to čini ovu suradnju briljantnom: iako je Cyrus zvijezda kampanje, njezino se lice ne ističe. U fokusu su oblici, teksture i emocije, a ne prepoznatljivost.

Miley nosi kultne Tabi čizme, jedan od najprepoznatljivijih komada u modnoj povijesti, i dokazuje da je i sama postala modna ikona – ne kroz izloženost, već kroz prisutnost u odsutnosti.

Balans prošlosti i budućnosti

Za mnoge je ovaj potez Maison Margiele znak evolucije brenda, ali i promišljene reakcije na vrijeme u kojem živimo – vrijeme kada su slavne osobe postale nositelji poruka koje moda želi poslati.

U ovoj kampanji nije riječ o klasičnom glamuru, već o reinterpretaciji identiteta, kreativnosti i transformaciji. A Miley – sa svojim turbulentnim, ali autentičnim putem – savršeno nosi tu poruku.

Maison Margiela i Miley Cyrus nisu spoj koji se očekivao – ali su upravo zato spoj koji će se pamtiti. Ova suradnja nije samo nova modna kampanja, već trenutak koji mijenja pravila igre.
U svijetu u kojem je sve izloženo, Margiela bira suptilnost – i šalje najglasniju poruku do sada.

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba