Jedan od najupečatljivijih elemenata kampanje je mini torba koja se koristi na vrlo neobičan način – kao podložak za krompiriće. Ova trokutasta torba, koja je u svojoj osnovnoj namjeni predviđena kao mikro torba ili novčanik za kovanice, u kampanji dobiva potpuno novu dimenziju. S cijenom od 595 eura, torba možda ne zvuči kao klasičan izbor za svakodnevnu upotrebu, ali Purienneov kreativni pristup omogućuje da se posvetimo i njenoj estetskoj vrijednosti.
U stvarnom životu, torba se odlično uklapa u različite modne kombinacije. Njena sofisticirana i minimalna silueta čini je savršenim dodatkom za lanene setove u neutralnim tonovima, dok su jednostavne sandale pravi izbor za opušteni dnevni izgled. No, njezina primjena ne mora stati na dnevnim kombinacijama – torba se jednako dobro slaže i s večernjim izdanjima. Bezvremenska crna haljina ili strogo odijelo s minimalističkim detaljima dodatno će naglasiti njezinu luksuznu notu.
Torba je ukrašena decentnim zlatnim lancem i prepoznatljivim Saint Laurent logom, što je čini ne samo funkcionalnim dodatkom već i pravim modnim statementom.