Velika promjena će se dogoditi, kako se izvješćuje, u Victoria’s Secretu. Tu vijest donosi nam interni dopis (preko CNBC) koji sugerira da Victoria’s Secret modna revija više neće biti emitirana na televizijskoj mreži.
Les Wexner, direktor tvrtke L Brands koja posjeduje Victoria’s Secret, navodno je napisao: “Moda je posao promjene. Moramo se razvijati i mijenjati kako bismo rasli. S tim na umu, odlučili smo ponovno razmisliti o tradicionalnoj Victoria’s Secret modnoj reviji.„
Wexner je nastavio: “U budućnosti ne vjerujemo da je mrežna televizija prikladna. U 2019. godini i kasnije, usredotočujemo se na razvoj uzbudljivog i dinamičnog sadržaja i novu vrstu događaja – koji se isporučuje našim korisnicima na platformama za koje su se zalijepili … i na načine koji će pomaknuti granice mode u globalnom digitalnom dobu. ”
Iako nije jasno kakav će biti oblik sljedeće generacije Victoria’s Secret modnih revija, zvuči kao da je brand konačno spreman za razvoj, a to može biti samo dobra stvar.
Elle.hr