Kupci su brend Moschino, poznat po neobičnim i dizajnima inspirisanim hranom, uključujući i torbu u obliku francuskog kruha od 922 eura, prozvali "ludim" zbog prodaje "pažljivo izrađene" zelene torbice po 4125 eura. Dizajn potpisuje kreativni direktor brenda, Brazilac Adrian Appiolaza.
Originalni modni dodatak, nazvan "Sedano Bag", izrađen je od nappa kože, a brend ga opisuje kao "maksi torbu u obliku celera s digitalnim printom koji ima trodimenzionalni efekt". Dodali su da dvobojna paleta "daje realističan dojam" te da "jedinstveni oblik predstavlja simbol Moschinovog neobuzdanog duha".
Moschino je dodao: "Naša Sedano Bag nastavlja tradiciju torbe inspirirane bagetom" te odražava "neobuzdanost Moschina kao brenda. Sedano Bag ostvaruje sjajan uspjeh i po pitanju prodaje i vidljivosti na društvenim mrežama"
Moschinova torba nadahnuta pekarnicom od 995 funti također je privukla veliku pozornost. Nazvana 'Baguette Bag', nalikuje dugačkom francuskom hljebu i izrađena je od umjetne kože. "Torba, koja odražava bezbrižni luksuz, otvara se duž cijele dužine, omogućujući jednostavan pristup sadržaju", dodali su iz brenda, prenosi 24sata.hr
Na platformi X, jedan je korisnik u šali dodao: "Nedostaju još šunka i sir", dok je drugi rekao da je potrebna mala fortuna "da biste izgledali kao da nosite Subway sendvič", piše Daily Mail.