Revija modnog brenda Dolce&Gabanna je bila rezervisana za kraj Milano Fashion Weeka, a ono po čemu se njihova revija izdvojila od ostalih jeste korištenje robota pored živih modela.
Novu modnu kolekciju poznatog brenda karakterisale su žarke boje, leopard printovi i blistavi zlatni i srebrni kaputi i bluze koje su predstavljene na reviji u "disko" atmosferi.
Modelima su se prilikom predstavljanja komada iz najnovije kolekcije na pisti priključili mali roboti koje je kreirao Italijanski institut za tehnologiju (IIT) kako bi proslavili rad italijanskih istraživača u robotskim tehnologijama i umjetnoj inteligenciji.
Roboti su na reviji korišteni kao centrirano umjetničko djelo kontrolirano iza kulisa, te su poslužili za predstavljanje modnih dodataka iz nove kolekcije.
Loading...
U saradnji sa institutom za tehnologiju, revija modne kuće poslužila je kao podsjetnik da je budućnost blizu, korištenjem modela i robota za prezentaciju odjevnih komada, prenosi Elle magazin, prenosi Klix.
S obzirom na uslove pandemije, sedmica mode u Milanu je bila prilagođena koronavirusu te se održala virtuelno. Brend Dolce&Gabanna je reviju emitovao na web stranici brenda, kao i na društvenim mrežama.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=yF-ZPcQw8CA&feature=emb_title[/embed]
Žene.ba