Hit brend ovog ljeta

Ni Miu Miu, ni Prada: Kako je je Loewe stekao dominaciju u svijetu mode

Autor: Žene.ba
Foto: Instagram
Kada govorimo o modnim brendovima koji osvajaju vrh liste popularnosti, ime Loewe ovog ljeta ne može proći nezapaženo. Ovaj španski luksuzni brend, pod vodstvom kreativnog direktora Jonathana Andersona, uspješno je nadmašio velikane poput Miu Miu i Prade. Pitanje nije ko je kriv za ovu promjenu – bilo da je u pitanju Zendaya, Daniel Craig ili Maggie Smith – već šta stoji iza ovog fenomenalnog uspjeha.

Loewe je osnovan 1846. godine u Madridu od strane njemačkog majstora kožnih proizvoda, Enrikea Loewe Roessberga. Fasciniran španskom tradicijom obrade kože, Loewe je brzo stekao reputaciju kao vrhunski proizvođač luksuznih kožnih proizvoda. Do početka 20. vijeka, brend je postao zvanični dobavljač španske kraljevske porodice. Ova povezanost s aristokratskim krugovima, zajedno s nepokolebljivom posvećenošću kvalitetu, postavila je temelje na kojima je Loewe izgradio svoj imidž.

I danas, Loewe ostaje vjeran tim temeljima. Brend je poznat po vrhunskom zanatstvu i majstorstvu u obradi kože. Dok se mnogi brendovi okreću masovnoj proizvodnji, Loewe se drži tradicije, spajajući vijekovne tehnike sa modernim metodama kako bi stvorio dugovečne luksuzne komade.

Revolucija Jonathana Andersona

Dolazak Jonathana Andersona na čelo kreativnog tima Loewea označio je prekretnicu u historiji brenda. Anderson, engleski dizajner poznat po svojoj hrabrosti u predefinisanju umjetnosti i mode, donio je sa sobom novu viziju koja je redefinisala standarde u industriji. Njegova sposobnost da kombinuje inovaciju s klasičnim zanatstvom bila je ključna za transformaciju Loewea.

Tajna sspjeha: Sinergija tradicije i savremenosti

Pripisivanje uspjeha brendu samo inovacijama može dijelovati kao pojednostavljenje, posebno u eri društvenih mreža i pop kulture. U stvarnosti, marketinške kampanje i strateške saradnje igraju ključnu ulogu u oblikovanju popularnosti. Loewe nije izuzetak. Saradnja sa Lucom Guadagninijem na filmu Challengers, u trenutku kada je estetika tenisa postala inspiracija za krojeve i siluete, pokazuje Andersonovu sposobnost da se poveže s aktuelnim trendovima.

Pored toga, prisustvo brenda na svjetskoj sceni dodatno je osnaženo kada su poznate ličnosti poput Beyoncé, koja je nosila Loewe na svom rekordnom Renaissance World Tour-u, i Rihanna, koja je nastupala u Loewe na Super Bowl-u. Ove saradnje ne samo da su povećale vidljivost brenda, već su i cementirale njegov status u modnom svijetu.

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba