U ovoj kampanji, koju je sam dizajner snimio, ističe se manekenka Tess Breeden u stiliziranim crno-bijelim fotografijama koje savršeno dočaravaju duh 60-ih godina. Minimalistički pristup fotografisanju naglašava klasičnu eleganciju tog vremena, dok styling evocira ikonične manekenke poput Twiggy.
Kolekcija obuhvata mini haljine uskog kroja, bijele go-go čizme, kostime s mini suknjama te retro šešire i oversized naočale. Svaki komad nosi pečat Slimanovog prepoznatljivog chic stila, interpretirajući šarmantnu estetiku 60-ih godina na savremen način.
Ovaj iznenadni preokret u Slimanovom dizajnu može promijeniti mišljenje onih koji su kritikovali njegovu fiksaciju na 70-e godine. Njegova sposobnost da prenese duh različitih modnih epoha i da ih reinterpretira na način koji odgovara savremenim trendovima i ukusu, ponovo je dokazana u ovoj kolekciji.