Svjetski poznati brendovi poput Miu Miu i The Attico uključili su ovaj print u svoje aktuelne kolekcije. Kao lideri globalnih modnih trendova, uspjeli su da ovaj print popularizuju i u highstreet radnjama.
Miu Miu je, po drugi put zaredom, zvanično proglašen brendom s najvećim uticajem na globalne trendove. S druge strane, The Attico diktira trendove koje Italijanke slijepo prate, a njihovu relevantnost prepoznao je i sportski gigant Nike, koji je s njima lansirao poseban model Cortez patika.
Kada dizajneri ovih brendova nešto predlože, naša je dužnost da ih pratimo, jer na globalnom modnom tržištu igraju ključnu ulogu trendsetera.
Ovog ljeta, pored toga što nosimo odjevne predmete s bandana printom, ne odričemo se ni klasičnih marama koje se ove sezone nose i preko kačketa.
Tokom decenija, ovaj aksesoar je nadopunjavao razne stilske kombinacije, uvijek sa istom porukom – effortlessly cool. Slično kao Levi’s farmerke ili crne duboke starke, bandana je ukorenjena u modne izražaje i odiše buntovničkom energijom.