Pjevačica je prošle sedmice u Parizu predstavila prvu kolekciju svojeg luksuznog brenda Fenty u suradnji s najvećim svjetskim modnim koncernom Luis Vuitton Moët Hennessyjem (LVMH), a potom je odlučila i izreklamirati se i na Instagramu.
Rihanna je preplavila društvenu mrežu fotkama na kojima nosi komade svog novog brenda koji su, kako je i najavljeno, inspirirani njenim osebujnim i poprilično izazovnim stilom pa je, očekivano, svaka fotka koju je objavila u kratkom roku skupila preko milijun lajkova.
No najupečatljiviji komad u kojem je pozirala svakako je haljina boje fuksije s otkrivenim ramenima i dubokim dekolteom koju je hrabro iskombinirala s čizmama i minijaturnom torbicom u istoj kričavoj nijansi ružičaste, koju je predstavila na svojim Instagram Storyjima.
https://www.instagram.com/p/Bx923Phn0CK/?utm_source=ig_embed
Da kolekcijom dominiraju izazovni i kratki komadi, potvrdila je i u dvije mini haljine s gumbima, jednoj u bijeloj boji i u stilu sakoa te drugoj u stilu traper jakne.
https://www.instagram.com/p/Bx9uMeun25A/?utm_source=ig_embed
Index.hr