Jedan sloj nanesen direktno iz tube daje efekat balzama u boji. Dva sloja pružaju izgled gotovo pravog ruža, dok tri sloja uz lagani pritisak stvaraju postojanu boju s efektom mrlje – poput usana djeteta koje je upravo jelo šumske jagode.
Na svjetlu, ovaj ruž doslovno zasija – s bakrenim i ružičastim česticama koje svjetlucaju poput disko kugle.
Ruž dolazi u 14 nijansi, uključujući tri limitirane edicije. Pakovanje je punjivo i dizajnirano od strane Pierrea Hardyja, a cijela kolekcija odiše prepoznatljivim Hermès šarmom. Miris ruža je blag i sofisticiran – s notama sandalovine i kandiranog cvijeća, koji potpisuje Christine Nagel.
Kreativni direktor Hermès Beautyja, Gregoris Pyrpylis, inspiraciju je pronašao u djetinjstvu. Prisjetio se kako je, kao dječak u Grčkoj, svakodnevno gledao svoju majku kako nosi svilene marame – nježne, prozračne, promjenjive. Htio je stvoriti ruž koji pruža isti osjećaj – mekoću, lakoću i mogućnost igre s bojom.
Tekstura je inspirisana različitim vrstama svile – prozirnošću šifona, sjajem lamea i podatnošću svilenog kepera. Formula je hibrid između njege i šminke, osmišljena da istakne prirodnu boju usana i da se prilagodi svakoj situaciji. Po prvi put, Hermès donosi i tri bež nijanse za savršeni nude izgled, uz niz svježih, nježnih, ali i odvažnih tonova.
Limitirane nijanse, poput Beige Halo, mijenjaju se u zavisnosti od svjetla – iz čvrstog bež u rosno svjetlucavo. Svaka boja priča priču – Rose Hacienda, inspirisana južnoameričkim imanjima, ili Brun d’Ambre, koji podsjeća na rastopljeni jantar.
Lipstick Shine nije stvoren da traje cijeli dan – on poziva na ponovnu upotrebu, na trenutke uživanja. Njegova upotreba je jednostavna i intuitivna, s elegantnim dizajnom i karakterističnim zakošenim vrhom koji omogućava precizno nanošenje – laganim dodirom ili potpunim potezom. Hermèsov moto “ljepota dolazi iz upotrebe” ovdje je potpuno opravdan.